Witajcie na Oekaki Wszechbiblii!!! Zapraszam do zarejestrowania się, a zarejestrowanych - do rysowania! Tematyka - zasadniczo anime i manga, pożądane Slayers, ale oczywiście w praktyce bez żadnych ograniczeń.

Jest tylko kilka zasad:

  1. Proszę nie narzekać na swoje obrazki po zamieszczeniu ich.
  2. Proszę wszystkich rysujących o poswięcenie na swoje obrazki minimum 20 minut (optimum to 30). To zapewni, że praca kosztowała trochę czasu i wysiłku i będzie fair wobec tych, którzy pracowali godzinę lub nawet kilka. Nie będę masowo usuwała obrazków rysowanych krócej, ale... no, po prostu proponuję - myślę, że uczciwy - układ.
  3. Proszę nie pisać przy swoich obrazkach, że sa "nędzne, zwalone i do skasowania". Samokrytyka - tak, samobiadolenie - nie! Jak coś nie wyjdzie dokumentnie, zawsze jest "retouch".
  4. PROSZĘ, PISZCIE PO POLSKU!!!!... komentarze zamieniają się w zgrupowanie nieartykuowanych dźwięków i ciężko je przeczytać i zrozumieć. Wyobraźcie sobie, że ktoś tu wchodzi po raz pierwszy i widzi wszędzie blogomowę... można się przestraszyć ><. Wszystko jest dobre, ale w małych ilościach.

    Z góry dziękuję za przestrzeganie tych kilku punktów - i dobrej zabawy! ~ Agit

Move to page - 1 - 2 - 3 - 4 - 5 - 6 - 7 - 8 - 9 - 10 - 11 - 12 - 13 - 14 - 15 - 16 - 17 - 18 - 19 - 20 - 21 - 22 - 23 - 24 - 25 - 26 - 27 - 28 - 29 - 30 - 31 - 32 - 33 - 34 - 35 - 36 - 37 - 38 - 39 - 40 - 41 - 42 - 43 - 44 - 45 - 46 - 47 - 48 - 49 - 50 - 51 - 52 - 53 - 54 - 55 - 56 - 57 - 58 - 59 - 60 - 61 - 62 - 63 - 64 - 65 - 66 - 67 - 68 - 69 - 70 - 71 - 72 - 73 - 74 - 75 - 76 - 77 - 78 - 79 - 80 - 81 - 82 - 83 - 84 - 85 - 86 - 87 - 88 - 89 - 90 - 91 - 92 - 93 - 94 - 95 - 96 - 97 - 98 - 99 - 100 - 101 - 102 - 103 - 104 - 105 - 106 - 107 - 108 - 109 - 110 - 111 - 112 - 113 - 114 - 115 - 116 - 117

[ 408 ] [Top] Artist: Puchiko | Title: Shiira | Time: 65 min
If this is an adult image, and you are old enough to view it, click on the image.

PaintBBS

[View Animation]
(Archived)
Puchiko @ Wednesday, May 5th 2004, 11:27 AM
Dedykowane Shiirze-san :D Portret. Nie widzialam cie za na zywo, wiec kolory moga byc zle (i dlugosc wlosow) ale wpadl mi w pamiec jeden twoj autoportret :)

Shiwa (Pilia) @ Wednesday, May 5th 2004, 11:54 AM
łaaaaał! slodkaa :D

Puchiko @ Wednesday, May 5th 2004, 12:08 PM
znowu zapomnialam dodac ze calkowicie mycha :P dajmy odpoczac tabletom

Shiira @ Wednesday, May 5th 2004, 12:22 PM
DZIĘKUJĘ-DZIĘKUJĘ-DZIĘKUJĘ!!!!!!
Puchiko, jakas ty urocza, ach, ktos mnie tu docenia ^^
Kolor włosów jest podobny (z natury sa brazowe, ale farbowane na taki tez mailam :>)
Yayyyy ^^ nosze cos takiego na rekach, takie koraliki tez mam, i w ogole moja znudzona mina, moj kolor oczu, fryzure taka tez mialam (ale juz dawno ^^)
ja też cie narysuję! ^^

Puchiko @ Wednesday, May 5th 2004, 1:18 PM
yey! *dzika radosc* udało sie XDD podoba sie :D

Wamdue @ Wednesday, May 5th 2004, 1:42 PM
fajniutkie i ładne klory... shiira... kupiłam sobie dziś nowe kolczyki (2 pary) i naszyjnik... znalazłam fajny sklep z tandetną biżuterią z plastiku... cudo po prostu! :P

Zoozie @ Wednesday, May 5th 2004, 2:36 PM
Jakie fajne! Ja też chcę tak rysować ;)!!!!

Ols @ Wednesday, May 5th 2004, 2:44 PM
hmmm, supcio!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


[ 407 ] [Top] Artist: Yuri | Title: Znów ja ^^ (szkic) | Time: 22 min
If this is an adult image, and you are old enough to view it, click on the image.

OekakiBBS

Yuri @ Tuesday, May 4th 2004, 10:51 PM
Ahh dostałam nową zabawke(tablecika ze dwa\trzy miechy o niego tate meczyłam) wiec warto sie nią zabawić XD Szkoda że jest tak puźńo napewno gdybym miała więcej czasu rys by wyglądał lepiej

(Edited on May 4, 2004, 11:02 pm)

Shiwa (Pilia) @ Wednesday, May 5th 2004, 8:12 AM
tesh chcem tablet!!!
Co to jest to w tle?
Szkic ladniusi ^^


[ 400 ] [Top] Artist: Shiira | Title: total immortal | Time: 12685 min
If this is an adult image, and you are old enough to view it, click on the image.

PaintBBS


(Archived)
Shiira @ Tuesday, May 4th 2004, 4:07 PM
a mnie bierze na rysowanie... mnie. grypa wie czemu ;) zły mam humor i musialam sie wyzyc :>>

Zoozie @ Tuesday, May 4th 2004, 4:24 PM
suuper!

Wamdue @ Tuesday, May 4th 2004, 8:06 PM
wyraz twarzy "nic mi się nie chce"
hmm... nie mogę rozczytać, co tam jest napisane...

Shiira @ Tuesday, May 4th 2004, 8:25 PM
wam - trafnie to rozczytalas, bo w mojej palecie wyrazow twarzty jest 'nic mi sie nie chce', 'olewam to', 'naprawdę? a lyzka na to...' itd.
napisy sa specjalnie do nie-rozczytania, takie bylo zamierzenie :>

Wamdue @ Tuesday, May 4th 2004, 9:29 PM
ee... a ja bym chciala wiedziec, co tam jest napisane, no ale trudno
(ciekawosc to pierwszy stpien do piekla... powoli, powoli sie zblizam) :P

Shiira @ Wednesday, May 5th 2004, 2:05 PM
to ja ci powiem - bylam wkurzona i pisalam co mi lazilo aktualnie po glowie: Shiira - demonomaniac - nowhere - ? - anarchy - life? death? family?appearance? BLAH! rebellious - hate - maybe - seeking for beloved - waiting for summer - but hates sun - AFRAID? afraid? afi.


[ 397 ] [Top] Artist: Shiira | Title: ...But Home Is Nowhere | Time: 11534 min
If this is an adult image, and you are old enough to view it, click on the image.

PaintBBS


(Archived)
Shiira @ Monday, May 3rd 2004, 8:55 PM
Nie chcę, nie umiem. Bazgrołek, bo dokładne rysunki dzisiaj się buntowały i wychodziły jak u czterolatka.
a ta pani... no.. e. z fanfika. a czyją posokę ma na rękach - odpowiedzi szukajcie na rysunku ;)

Zoozie @ Monday, May 3rd 2004, 9:00 PM
Hm..mnie się podaba tylko trochę dziwny wyraz twarzy. Proszę o ogólne wskazówki dotyczące rysowania w obu tych programikach :-).

Melulu @ Monday, May 3rd 2004, 9:01 PM
Mi się podoba.....a szczególnie ta minka=)

Shiira @ Monday, May 3rd 2004, 9:01 PM
zuzi - dobra, poczekaj, bo leń musi skończyć tutoriala :]
a wyraz twarzy - a bo wpadla w berserk i sie obudzila i zobaczyla ze eee... *spojlerowac?*

Wamdue @ Monday, May 3rd 2004, 9:43 PM
ma wyraz twarzy "o jezu, czerwone"
nie no fajne, ładne i w ogóle (na nic więcej mnie nie stać - mózg mi już wysiada)

boredom_thorn @ Monday, May 3rd 2004, 10:15 PM
wyraz twarzy rzeczywiscie jest bardzo dobry poza tym uwielbiam takie "pajecze" palce^^ jedyne co mi w tej pracy przeszkadza to to ze jak dla mnie wielkim problemem byloby okreslenie plci....

Alira14 @ Tuesday, May 4th 2004, 2:17 PM
"a czyją posokę ma na rękach - odpowiedzi szukajcie na rysunku ;)"
Albo mam przywidzenia albo zabiła Xellosa O_o. Zgadłam? Co dostanę w nagrodę?*_*

Shiira @ Tuesday, May 4th 2004, 4:08 PM
płci?
ja w opinii niektorych jestem bezpłciowa a ta pani to jest moj zboczony fikowy odpowiednik :> (bo wyglada jak ja onegdaj :])
Alirko - a wiesz ze zgadlas?
no mozie nie zabila, ale... (precz spojlerom! xD)

(Edited on May 4, 2004, 4:11 pm)

Puchiko @ Tuesday, May 4th 2004, 10:40 PM
boskie. strasznie mi sie podoba


[ 395 ] [Top] Artist: SeeU | Title: ...ble...ble...ble ---> znudzona -_-" | Time: 44 min
If this is an adult image, and you are old enough to view it, click on the image.

OekakiBBS

SeeU @ Monday, May 3rd 2004, 6:43 PM
Niedokończony, ale nie wiem, czy dokończę...


[ 388 ] [Top] Artist: Puchiko | Title: No Title | Time: 134 min
If this is an adult image, and you are old enough to view it, click on the image.

PaintBBS


(Archived)
Puchiko @ Monday, May 3rd 2004, 2:33 AM
skoncze pozniej

Azumi Drakin @ Monday, May 3rd 2004, 5:46 PM
jaki świetny kontur *_*

Ols @ Tuesday, May 4th 2004, 10:02 AM
nionio... siuuper :D

Athaiya @ Tuesday, May 4th 2004, 2:41 PM
AAAAAA juz widzem ze cudne!!!! ale baja!!! ^___^

Puchiko @ Tuesday, May 4th 2004, 10:39 PM
skonczone. Najdluzsza praca, pewnie ze wzgledu an te watercolory (kto je zna wie, ze dlugo sie je robi by uzyskac wymarzony efekt ^^)

Shiwa (Pilia) @ Wednesday, May 5th 2004, 8:08 AM
WOW! Puchi to jest świetne! naprawdę jedno z najwspanialszych!

Puchiko @ Wednesday, May 5th 2004, 10:12 AM
a! nie wspomnialam ^^" robiona calkowicie myszka

Athaiya @ Wednesday, May 5th 2004, 1:05 PM
oooooooo woooow CIUUUDO!!


[ 387 ] [Top] Artist: Melulu | Title: No Title | Time: 70 min
If this is an adult image, and you are old enough to view it, click on the image.

PaintBBS


(Archived)
Melulu @ Sunday, May 2nd 2004, 11:53 PM
No można powiedzieć że skończone....potem jeszcze dopracuję...

(Edited on May 3, 2004, 10:06 am)

Megan @ Monday, May 3rd 2004, 11:37 AM
Koniczynka...! Mniam! ;3
Wiesz, Melulu? Ty bardzo ładnie wykańczasz wszystkie swoje rysunki!... Tylko myślę, że musisz jeszcze troszkę popracować nad kreską. Na przykład uszy nie muszą być takie odstające. Poza tym, uważam, że jesteś już jedną z najlepszych rysowniczek na Oekaki, gdyż masz swój własny, rozpoznawalny styl, a twoje prace są ciekawe i bardzo staranne. Oby tak dalej! :D

Melulu @ Monday, May 3rd 2004, 4:53 PM
Dziękuję Ci=)...miło usłyszeć coś takiego^^...nio i fakt nad kreską muszę poracować...

Wamdue @ Monday, May 3rd 2004, 8:04 PM
o jakie to słodko rozkoszne... =]
ale to prawda, masz swój styl...
<płacze nad brakiem własnego stylu i talentu :P>

Megan @ Monday, May 3rd 2004, 9:49 PM
Nie płacz, bo przecież też masz swój styl (nawiasem mówiąc, to jeden z moich ulubionych na Oekaki ;D) i na pewno masz talent! Co innego takie beztalencie jak ja... ;P No, ale już nic nie mówię, bo mnie Agit pogoni za samobiadolenie... :D :D :D

Ols @ Tuesday, May 4th 2004, 10:06 AM
Hahahhaahhahaha! Megan, jak ty mi powiesz, że nie masz talentu, to ja.. jestem tylko kropką na końcu twojego WIELKIEGO zdania! <hahahahahahahaah> niee, jeśli ktoś musiałby mówić o beztalenciu, to tylko ja^^
Co do rysunków Melulu, to ja jush jej powiedziałam, co o nich sądzę (oczywiście widzę tylko pozytywne strony!) i gratuluję, że zdołała znaleźć swój własny, bardzo fajny zre sztą STYL.

Ols @ Tuesday, May 4th 2004, 10:08 AM
Jeszcze dokończę o mnie - może ja nie mam talentu (a mam, cZy nie mam?) ale wiem, że KOCHAM rysowanie i nawet gdyby mnie kto zgnoił (ooo, radzę nie próbować!) to się nie poddam, dalej będę dążyć.. do perfekcji! I może za 27lat.. kto wie..?^^^^^

Shiwa (Pilia) @ Wednesday, May 5th 2004, 9:08 AM
sliczna. ma przecudne slodziutkie oczka.


[ 384 ] [Top] Artist: Zoozie | Title: Różowo | Time: 26 min
If this is an adult image, and you are old enough to view it, click on the image.

PaintBBS

Zoozie @ Sunday, May 2nd 2004, 7:58 PM
To mój trzeci rysunek (dziś), uważam, że już jest o wiele lepiej niż np. na pierwszym obrazku, mam nadzieję, że będzie jeszcze lepiej :). Lubię różowy :))...

SeeU @ Monday, May 3rd 2004, 5:22 PM
Fajne cienie na sukience ^^ a- no i na włoskach też!

Zoozie @ Monday, May 3rd 2004, 6:43 PM
dzięki :-)


[ 383 ] [Top] Artist: Athaiya | Title: EGZAMIN!!! | Time: 42 min
If this is an adult image, and you are old enough to view it, click on the image.

PaintBBS

Athaiya @ Sunday, May 2nd 2004, 7:30 PM
JUZ W SRODE EGZAMIN!! ;( WYKORKUJE!! NIC NIE UMIM!! HILFEEE!!

rysunek sie podoba??

vindumavia @ Sunday, May 2nd 2004, 8:21 PM
fajne połączenie kolorów w tle. konturki<zwłaszcza zarys szczęki> do poprawy.
podobają mi sie tęczówki..@_____@

SeeU @ Monday, May 3rd 2004, 5:21 PM
Podoba mi się jego minka ^^" Ładne ma oczka i włoski... no i ogólnie git XD

Wamdue @ Monday, May 3rd 2004, 8:06 PM
no... egzaminy... aż strach się bać :P
a rysunek bardzo adekwatny do sytuacji... hmm... ciekawe czy ja też tak wyglądałam, kiedy uświadomiłam sobie, że to już w środę :P

Shiira @ Monday, May 3rd 2004, 9:10 PM
dzizzzzzz.... te usta są makabryczne.
oczy owszem, ale usta mi sie nie podobaja i juz ==

Megan @ Monday, May 3rd 2004, 9:54 PM
Mnie już przeszło z tym egzaminem - za dużo się nastresowałam, i teraz jestem kompletnie wyluzowana. :P Mam pomysł, niech ci co w tym roku nie pisza trzymają za nas kciuki, a my za nich będziemy, jak przyjdzie ich kolei, ok? :P


[ 382 ] [Top] Artist: Varda | Title: No Title | Time: 136 min
If this is an adult image, and you are old enough to view it, click on the image.

PaintBBS

Varda @ Sunday, May 2nd 2004, 6:51 PM
A oglądałaś/łeś Johnego Deppa w Piratach z Karaibów?? Oczęta miał mocno podmalowane;) ... Pozdro

Athaiya @ Sunday, May 2nd 2004, 7:36 PM
mmmmm fajny gostek :) Rysik extra, ale oczy to jak dla mnie ma zbyt kobiece :)

Varda @ Sunday, May 2nd 2004, 7:53 PM
czemu to się zapisuje nad?? :[[

cos_dziwnego @ Monday, May 3rd 2004, 8:40 AM
Hehehe, film jest genialny ale głównie dzięki niemu ^^. Oczy miał jakby patrzył przez lornetkę wtsmarowaną smołą ^_~

...Piratem pragnę być ;)...

Athaiya @ Tuesday, May 4th 2004, 2:40 PM
ok ok:) niom fakt:) a tak wogle to łeś^^
<ale i tak zbyt kobiece> :D Podoba mie siem


[ 370 ] [Top] Artist: vindumavia | Title: polka by polka | Time: 197 min
If this is an adult image, and you are old enough to view it, click on the image.

PaintBBS

[View Animation]
(Archived)
vindumavia @ Sunday, May 2nd 2004, 12:22 AM
przykro mi, zle muszę to zapisać w tej postaci.jest animacja, więc warstwy chyba się zapidszą...tak sadzę.

(Edited on May 3, 2004, 7:29 pm)

Puchiko @ Sunday, May 2nd 2004, 2:37 PM
aaa......juz widze ze ebdzie boskie

Melulu @ Sunday, May 2nd 2004, 2:51 PM
Popieram wniosek z góry^^....kończ szybko=)

vindumavia @ Sunday, May 2nd 2004, 5:51 PM
ok, narazie robię przerwę. ee..i jak sadzcie, jakby to wykończyć? (halftone, watercolor, solid? )

vindumavia @ Sunday, May 2nd 2004, 8:16 PM
jeszcze to zmienię..no trawke zostawię ^__^
(dobra trawka nie jest zła ^_____^< bez aluzji>)

Puchiko @ Sunday, May 2nd 2004, 8:48 PM
pokoloruj ja solidami :D

Shiira @ Monday, May 3rd 2004, 8:20 PM
polka, polka... oj to ja cie znam :]
znaczy... 'znamy sie tylko z widzenia' xD
bo... polka... czyli polka ze smoczego? styl mi podpada pod tą panią :]
no ładnie.


[ 351 ] [Top] Artist: Melulu | Title: Mooooow!! | Time: 51 min
If this is an adult image, and you are old enough to view it, click on the image.

PaintBBS


(Archived)
Melulu @ Friday, April 30th 2004, 10:01 PM
Kotecki górą!:3

Puchiko @ Friday, April 30th 2004, 10:14 PM
słit *^^*

Megan @ Sunday, May 2nd 2004, 1:08 PM
Aaaaaa! Piękne! :D

Ols @ Tuesday, May 4th 2004, 10:11 AM
niaf, niaf! Słoooodkie^^ :D


[ 349 ] [Top] Artist: Ly | Title: Xeelluuuu!!! | Time: 70 min
If this is an adult image, and you are old enough to view it, click on the image.

OekakiBBS


(Archived)
Ly @ Friday, April 30th 2004, 8:52 PM
narysowałam bo miałam ochotę... ale zbytnio się nie starałam ^^'''

Alira14 @ Friday, April 30th 2004, 8:58 PM
Nie wzorowałaś się czasem na takim filmie"Gildia" (nie pamiętam zbyt dobrze tytułu==)?^^''' Do dzisiaj scena w której bohaterka zdejmuje bardzo dłuuugą rękawiczkę uchodzi za najbardziej erotyczną wszech czasów^^'''. Ty ją pobiłaś*_*. Eeee...znaczy Xell pobił^^''' Ach! Niech ktoś da cenzurę!XD ACH*_* *mdleje z zachwytu*



(Edited on April 30, 2004, 9:00 pm)

Ly @ Friday, April 30th 2004, 9:01 PM
łoo... pierwsze słyszę ^^'''


[ 348 ] [Top] Artist: Puchiko | Title: Alucard | Time: 82 min
If this is an adult image, and you are old enough to view it, click on the image.

PaintBBS


(Archived)
Puchiko @ Friday, April 30th 2004, 8:11 PM
druga próba narysowania alucarda (tym razem moim stylem :P i z głowy :P) na szczescie sie zapisalo :) Ly chyba sie nie zezloscis za ta krew na buzce :P?

Alira14 @ Friday, April 30th 2004, 8:52 PM
Puchi to jest piękne!*_* Zwłaszcza spojrzenie...Jak ty to robisz?!Namalowałabyś w takim stylu Integral?*_*

Ly @ Friday, April 30th 2004, 8:54 PM
za co mam się złościć? :P
włoski ładne... i oczy fajnie zrobione *_*

Melulu @ Friday, April 30th 2004, 9:02 PM
<oczy wyszły z orbit> WOW!!!!.....cudowny.....te oczy...przerażające i wciągające....nie no to jest boskie^^

Puchiko @ Friday, April 30th 2004, 9:45 PM
dobra, ale dopiero w środe pewnie, bo integra zajmie mi duzo czasu:P


[ 346 ] [Top] Artist: vindumavia | Title: Aluś =) | Time: 53 min
If this is an adult image, and you are old enough to view it, click on the image.

PaintBBS


(Archived)
vindumavia @ Friday, April 30th 2004, 7:07 PM
hehe..:)
1 dla tych ktorym to sie wogole podoba ;P
2 dla wszystkich fanek alucarda
hope u like it :)

Ly @ Friday, April 30th 2004, 7:42 PM
AAAARRRUUUUUUUU!!!!! Super super super!!
Kurczę czemu ja mu oddałam tę mangę.. mogłam sobie przywłaszczyć i nie rysować z pamięci T_T
ARRRUUU!! Super ryysek *_*

Puchiko @ Friday, April 30th 2004, 8:15 PM
fajne okularki :D ja niewiem jakiego koloru on ma ten swój kostium :P pokickalo mi sie

^Sal @ Friday, April 30th 2004, 8:34 PM
*-*
Tiak...mogłaś przywłaszczyć i mi pozyczyć XD

Shiira @ Monday, May 3rd 2004, 8:24 PM
radio maryja
umieram.
(ty, Ty sie za bardzo nie kozacz na tym oe, dobra? ;DD)

Ols @ Tuesday, May 4th 2004, 10:02 AM
MMmmmmmMM! Jaki super-podobny! :D:D::D:D::D BOMBA! :D



Move to page - 1 - 2 - 3 - 4 - 5 - 6 - 7 - 8 - 9 - 10 - 11 - 12 - 13 - 14 - 15 - 16 - 17 - 18 - 19 - 20 - 21 - 22 - 23 - 24 - 25 - 26 - 27 - 28 - 29 - 30 - 31 - 32 - 33 - 34 - 35 - 36 - 37 - 38 - 39 - 40 - 41 - 42 - 43 - 44 - 45 - 46 - 47 - 48 - 49 - 50 - 51 - 52 - 53 - 54 - 55 - 56 - 57 - 58 - 59 - 60 - 61 - 62 - 63 - 64 - 65 - 66 - 67 - 68 - 69 - 70 - 71 - 72 - 73 - 74 - 75 - 76 - 77 - 78 - 79 - 80 - 81 - 82 - 83 - 84 - 85 - 86 - 87 - 88 - 89 - 90 - 91 - 92 - 93 - 94 - 95 - 96 - 97 - 98 - 99 - 100 - 101 - 102 - 103 - 104 - 105 - 106 - 107 - 108 - 109 - 110 - 111 - 112 - 113 - 114 - 115 - 116 - 117
OekakiPoteto v5.x by RanmaGuy and Marcello / PaintBBS by Shi-Cyan / NoteBBS by WonderCatStudio / OekakiBBS by Poo
English translation by: Theo Chakkapark
Load Time: 0.426182985306 secs