Witajcie na Oekaki Wszechbiblii!!! Zapraszam do zarejestrowania się, a zarejestrowanych - do rysowania! Tematyka - zasadniczo anime i manga, pożądane Slayers, ale oczywiście w praktyce bez żadnych ograniczeń.

Jest tylko kilka zasad:

  1. Proszę nie narzekać na swoje obrazki po zamieszczeniu ich.
  2. Proszę wszystkich rysujących o poswięcenie na swoje obrazki minimum 20 minut (optimum to 30). To zapewni, że praca kosztowała trochę czasu i wysiłku i będzie fair wobec tych, którzy pracowali godzinę lub nawet kilka. Nie będę masowo usuwała obrazków rysowanych krócej, ale... no, po prostu proponuję - myślę, że uczciwy - układ.
  3. Proszę nie pisać przy swoich obrazkach, że sa "nędzne, zwalone i do skasowania". Samokrytyka - tak, samobiadolenie - nie! Jak coś nie wyjdzie dokumentnie, zawsze jest "retouch".
  4. PROSZĘ, PISZCIE PO POLSKU!!!!... komentarze zamieniają się w zgrupowanie nieartykuowanych dźwięków i ciężko je przeczytać i zrozumieć. Wyobraźcie sobie, że ktoś tu wchodzi po raz pierwszy i widzi wszędzie blogomowę... można się przestraszyć ><. Wszystko jest dobre, ale w małych ilościach.

    Z góry dziękuję za przestrzeganie tych kilku punktów - i dobrej zabawy! ~ Agit

Move to page - 1 - 2 - 3 - 4 - 5 - 6 - 7 - 8 - 9 - 10 - 11 - 12 - 13 - 14 - 15 - 16 - 17 - 18 - 19 - 20 - 21 - 22 - 23 - 24 - 25 - 26 - 27 - 28 - 29 - 30 - 31 - 32 - 33 - 34 - 35 - 36 - 37 - 38 - 39 - 40 - 41 - 42 - 43 - 44 - 45 - 46 - 47 - 48 - 49 - 50 - 51 - 52 - 53 - 54 - 55 - 56 - 57 - 58 - 59 - 60 - 61 - 62 - 63 - 64 - 65 - 66 - 67 - 68 - 69 - 70 - 71 - 72 - 73 - 74 - 75 - 76 - 77 - 78 - 79 - 80 - 81 - 82 - 83 - 84 - 85 - 86 - 87 - 88 - 89 - 90 - 91 - 92 - 93 - 94 - 95 - 96 - 97 - 98 - 99 - 100 - 101 - 102 - 103 - 104 - 105 - 106 - 107 - 108 - 109 - 110 - 111 - 112 - 113 - 114 - 115 - 116 - 117

[ 847 ] [Top] Artist: Dodo | Title: Amorek ^^; | Time: 34 min
If this is an adult image, and you are old enough to view it, click on the image.

PaintBBS

[View Animation]
Dodo @ Monday, February 7th 2005, 2:35 PM
Mały amorek xDDD
Znowu były problemy techniczne ale co tam vv"

Dodo @ Monday, February 7th 2005, 2:40 PM
Kurcze.. iległam walentynkowej tendencji xD... I znowu te kolory.. za czesto ich uzywam.. nastpeny rysunek musi byc..innny xD!

Asuka @ Monday, February 7th 2005, 2:47 PM
oj jaka sliiiczna!!Nie gustuje w takich kolorach ale......Oj sliiiiiiiiiiiiiiiczna

Shiwa (Pilia) @ Tuesday, February 8th 2005, 12:17 AM
sliczny amorek :) taki slodziutki ^^

Alita @ Tuesday, February 8th 2005, 6:57 AM
taki rózoiutki i słodki hagrrrrrrr *agonia* ostatnio nie moge patrzec na rózowitukie po moim obrazku Chibiusy xD

Azumi Drakin @ Tuesday, February 8th 2005, 8:43 AM
Super ;).

kodama @ Tuesday, February 8th 2005, 9:19 AM
Jak amalutka :D. Mordke ma chyba za długą, ale ogólnie jest przecudna :D


[ 842 ] [Top] Artist: Rovenka | Title: *peace, love and respect* | Time: 152 min
If this is an adult image, and you are old enough to view it, click on the image.

PaintBBS


(Archived)
Rovenka @ Monday, February 7th 2005, 12:38 PM
Pewien akcent walentynkowy z mojej strony tez bedzie :S. Interpretowac mozna to róznie. Niektórzy pomysla, ze ta panna po prostu kocha muzyke. Mi tu chodzilo o milosc ogólna ^^'. Co przedstawia tytul :). A to co ona ma na lapie to bazgrolek ;>. Dlugopisowy xD. Ot tak ;)...

Hikaru-chan @ Monday, February 7th 2005, 1:10 PM
Super! Widze ,że się namęczyłaś! Jestem za!!

Witcher Kai @ Monday, February 7th 2005, 1:27 PM
Śliczniutkie (bazgrołek na łapce mi siem podoba :P) Podoba mi się cieniowanie.

Shiwa (Pilia) @ Monday, February 7th 2005, 1:31 PM
czuprynka jej sie przesunela albo za duzo jej wlosow z jednej strony uroslo a po za tym to nie mam zastrzezen :) swietna dlon :)

Azumi Drakin @ Tuesday, February 8th 2005, 8:53 AM
Hehe jeżeli już o dłoni mowa, to chyba lekko za krótki kciuk i ta dłoń nieco za małą ;P. Ale rysuneczek jest cacy ;).


[ 834 ] [Top] Artist: Alita | Title: Chibiusa | Time: 123 min
If this is an adult image, and you are old enough to view it, click on the image.

PaintBBS

[View Animation]
Alita @ Monday, February 7th 2005, 9:13 AM
O rany jakie to nie w moim stylu jak sejlorki to sejlorki :P lubie ją ale nie za to jak sie nosi pfe rózowy :P

Alita @ Monday, February 7th 2005, 9:18 AM
wiem krzywaśne ale jakos myszka mi sie psuje :/

Shiira @ Monday, February 7th 2005, 9:20 AM
ChibiUsaaa XD
Jej akurat w serii nie lubiłam, zbyt słodka była ==
Ale fajne, mieciutkie cieniowanie. I ładny kolor tła, lubie takie zgaszone fiolety :3

Asuka @ Monday, February 7th 2005, 10:01 AM
Ojj!!Sliczniutka!!Fajnie pocieniowane... Naucz mnie tak !!^.~

Azumi Drakin @ Monday, February 7th 2005, 10:04 AM
Rysunek fajny. Chociaż ja sailorek nigdy nie widziałam (kiedys golądałam z bajek tylko power rangers i jakieś koty-karateki xDD) to normalnie fajnie Ci wyszło.

Akasha_ @ Monday, February 7th 2005, 10:18 AM
Azumi !! Saliorek nie widzialas ?!!!!
jak moglas ..... :P najlepsza bajka z dziecinstwa... achhh mogliby jeszcze puscic :)

Alita @ Monday, February 7th 2005, 10:33 AM
Azumi: Te koty karateki to były Samuraj pizza cats jak ja bym chciała to zobaczyć xDDDDD

Wamdue @ Monday, February 7th 2005, 11:24 AM
o tak. to nawet ja wiem, kto to jest. bo ja na takich sprawach się nie znam... ale to oglądałam! super :P
a rysunek fajny, tylko to tło, które nie wiem co przedstawia, mi się nie podoba. tzn nie podoba mi się jego kolor

kodama @ Tuesday, February 8th 2005, 9:24 AM
Ale ślicznusia XDDDDDDDD. Piękne włosy, i konturki i to jest Chibi-usa XDDDDDDDDD!!! I lovin it


[ 833 ] [Top] Artist: Noire | Title: Alo | Time: 27 min
If this is an adult image, and you are old enough to view it, click on the image.

PaintBBS

Noire @ Monday, February 7th 2005, 7:25 AM
Witam was serdecznie ^^. Nie mam pojecia co tu robie, bo na Oekaki rysowac nie umiem...poprawdzie nawet nie lubie, ale mam taki charakter: najpierw sproboj, potem narzekaj..no.
Nie mam tableta (T_T), rysuje myszka. tak sobie to wyszlo

kodama @ Monday, February 7th 2005, 7:46 AM
Pyza ^o^... Witam w naszym psychiatryku. Jak już raz skosztowałaś zakazanego owocu, to już się nie uwolnisz :}. Rysuj dalej, z bogiem XD

Shiira @ Monday, February 7th 2005, 7:56 AM
o, cześć noire :3
co ona ma na głowie... lolici czepeczek? *w*

Noire @ Monday, February 7th 2005, 8:14 AM
Kodama: Pozyjemy zobaczymy, ale ja to narzekam na wszystko XD
Shiira: O, czesc X3...ano, zgadlas :D

Azumi Drakin @ Monday, February 7th 2005, 10:06 AM
Znowu z tym psychiatrykiem ;p. Ja chyba jestem najbardziej stuknieta ;p. Witam zatem w naszych czterech dmuchanych ścianach. Ładne oko ;).


[ 829 ] [Top] Artist: Shiira | Title: nienawidze walentynek.. | Time: 77 min
If this is an adult image, and you are old enough to view it, click on the image.

PaintBBS

[View Animation]
(Archived)
Shiira @ Sunday, February 6th 2005, 2:53 PM
Okazyjnie :> Zainspirowała mnie line :)
Enjoy.

Shiira @ Sunday, February 6th 2005, 2:59 PM
a, i tam tego... z góry przepraszam za tło (warstwy w tym przypadku nie wchodziły w gre ==, za niedociągnięcia i za to ze tak czesto rysuje == ale ostatnio mam wenę X3

kodama @ Sunday, February 6th 2005, 11:44 PM
=_=...to telepatia... wczoraj jak kładłąm się już lulu, to właśnie se pomyślałam "A może jutro se Sailorke narysuje"... Czy to przeznaczenie?

Telthona @ Monday, February 7th 2005, 12:14 AM
brawurowe wykonanie, omijając tylko fakt że to jest buuny, czarodziejka z księzyca, która ukaże nas w imieniu księżyca -_-'' pamiętam te ich długie ,,transformacje'' gdzie chłopcy przyklejali się do ekranów tele-pudeł i slinili się jak lamy.... och gad...

Alita @ Monday, February 7th 2005, 3:04 AM
sejlor muun xD ach te wspomnienia xD

anika @ Monday, February 7th 2005, 8:22 AM
Jest śliczne, pomijając to, że przypomina mi trochę faceta ;)

Shiira @ Monday, February 7th 2005, 8:24 AM
anika - no kto wieeee :D
a na serio, robiłam to ze zdjęcia siakiejś modelki w jednej z kretyńskich gazet. Miała taki podbródek. a ja chciałam przedstawić usagi jako dorosłą już kobietę, trochę brutalną... (...) w końcu umie się bic, ne? :3

Azumi Drakin @ Monday, February 7th 2005, 10:09 AM
Kolejna osoba nie lubiąca walentynek <chlip>. Super rysunek jak zawsze, chociaż dziwne mi sie ręce wydają O-o.

Shiira @ Monday, February 7th 2005, 10:29 AM
jej prawe przedamię jest w skrócie... to dlatego może dziwnie wyglądać ;)

Wamdue @ Monday, February 7th 2005, 11:24 AM
może i trochę męska, ale ładny ma brzuch

Rovenka @ Monday, February 7th 2005, 1:05 PM
No troche meska... o bosh, tylko nie Miriam, plixxx xD!!! Mam schizy po tym programie xD....
A tak wogóle to ma fajna bluzeczke ;).

Shiwa (Pilia) @ Monday, February 7th 2005, 1:27 PM
yyyy..... yyyy.... Usagi w wersji dorosłej xD swietne oczy :)


[ 826 ] [Top] Artist: Witcher Kai | Title: I really hate valentines | Time: 80 min
If this is an adult image, and you are old enough to view it, click on the image.

PaintBBS

Witcher Kai @ Sunday, February 6th 2005, 1:54 PM
Widać, że nienawidzę tego święta prawda? >3

Ly @ Sunday, February 6th 2005, 1:57 PM
XDDDDDD

(tez nie cierpię walentynek. komercyjne święto)

Witcher Kai @ Sunday, February 6th 2005, 2:04 PM
Amerykańskie walentynki są lepsze, bo nie sią tylko dla zakochanych XDD

line @ Sunday, February 6th 2005, 2:07 PM
Ołjeeeee :D

anika @ Sunday, February 6th 2005, 2:27 PM
Śliczne minki mają. ^_^. A walentynek nie lubimy.

Asuka @ Sunday, February 6th 2005, 2:33 PM
Przylaczam sie!!ja tez nie lubie Walentynek... ^^

kodama @ Sunday, February 6th 2005, 11:46 PM
:3... brak mi słów XD. Ten gościu spoko. Rysujesz strasznie podobnie do mojej koleżanki z klasy... znaczy się styl podobny :3

Telthona @ Monday, February 7th 2005, 12:12 AM
och gad XD nieźle, nieźle :D
gdybym na zywo miała mozliwosc spotkać mojego kochasia z Extreme jeszcze jak był piekny i młody to też pokochałabym walentynki (biorąc jeszcze pod uwagę moje wcześniejsze rozważania). ale tak, to raczej nie ^^''

Alita @ Monday, February 7th 2005, 3:05 AM
taaaaaaa ja tez tak chce xD

kodama @ Monday, February 7th 2005, 7:47 AM
No jakbym spotkała mojego Oniikage, to bym jż nie puściła XDDDDDD

Azumi Drakin @ Monday, February 7th 2005, 10:14 AM
Mania Snejpa xD? Ładnie przedstawione ;).

Rovenka @ Monday, February 7th 2005, 1:09 PM
Snejp rox ;). Majster of potions :S... Jejciuuu, on jest boski xD.

Witcher Kai @ Monday, February 7th 2005, 1:25 PM
Eeee... to jest gorzej niz mania ^__^"

koopa @ Wednesday, February 9th 2005, 7:48 AM
UUUUUUUUUUU yeah!! Kolejny powalajaco ladny Snape!!! I want more!!!!


[ 824 ] [Top] Artist: line | Title: Sailorki Come back! | Time: 72 min
If this is an adult image, and you are old enough to view it, click on the image.

PaintBBS

line @ Sunday, February 6th 2005, 12:13 PM
Niedokończone,ale nie chciałam żeby się skasowało...To rysunek dla Agit, dzięki której możemy spędzać mile każdą wolną chwilę na rysowaniu, bądź oglądaniu innych dzieł na wszechbiblii :)

Akasha_ @ Sunday, February 6th 2005, 12:31 PM
hihiih ! super , czarodziejki na oe :] i oczka maja swietne

line @ Sunday, February 6th 2005, 1:35 PM
Skoro się podobają to je skończę ;) Ale chyba dopiero jutro, bo dzisiaj mam tylko "Kube Wojewódzkiego" i idę spać...aaaa jutro do szkoły...jak wróce to pokoloruję :D

Shiira @ Sunday, February 6th 2005, 2:56 PM
lubie sailorki :3
a te tutaj są świetne XD

kodama @ Sunday, February 6th 2005, 11:49 PM
XDDDDDDDDDD Oł yeah XDDDDD Eternal Sera MuuuuuuXDDDD

Rovenka @ Monday, February 7th 2005, 1:11 PM
Fajnie Ami wyszla ;)...

Shiira @ Wednesday, February 9th 2005, 1:13 PM
o! pokolorowalas :3

line @ Thursday, February 10th 2005, 6:21 AM
Taa...nareszcie znalazłam chwilę wolnego czasu :)

Asuka @ Thursday, February 10th 2005, 11:56 AM
Oooo pokolorowalas!!! Fajnie wygladaja!!


[ 821 ] [Top] Artist: koopa | Title: Dwa oblicza^^ | Time: 58 min
If this is an adult image, and you are old enough to view it, click on the image.

PaintBBS

koopa @ Sunday, February 6th 2005, 6:57 AM
Stłukłam kubek, popłakałam, a gdy zbieralam to sie zdenerwowalam...

line @ Sunday, February 6th 2005, 7:06 AM
Fajne, to na na dole żółte podoba mi się bardziej :D czy to jest pokemon? Fjnei, że próbujesz mangowo rysować.Oczka są ładne :)

Azumi Drakin @ Sunday, February 6th 2005, 8:22 AM
Oo a co to ;D? To na dole jest do mnie podobne ;). Bardzo ładny rysunek =D.

line @ Sunday, February 6th 2005, 1:17 PM
Koopo rysuj więcej mangowych rysunków :)


[ 819 ] [Top] Artist: kodama | Title: Line | Time: 39 min
If this is an adult image, and you are old enough to view it, click on the image.

PaintBBS

[View Animation]
(Archived)
kodama @ Sunday, February 6th 2005, 5:37 AM
Masz, dziewczyno, masz i już nie nażekaj XDDDDD

line @ Sunday, February 6th 2005, 5:47 AM
Aa....Popłaczę się! Tak ładnie mnie narysowałaś....:) Dziękuję dziękuję dziękuję!!! Piękne, piękne!!!!!! Dziękuję!:)

koopa @ Sunday, February 6th 2005, 5:54 AM
Moosze przyznac, ze podobe^^

kodama @ Sunday, February 6th 2005, 6:00 AM
Boshe, koopa, nareszcie XDDDDD Nareszcie podobne XDDDD

line @ Sunday, February 6th 2005, 6:18 AM
Kodama, moja mama powiedziała, że rysujesz ślicznie :) Doceń to :P

line @ Sunday, February 6th 2005, 7:17 AM
Wszyscy wiedzą, że Kodamisko ma talent :P

Mishu @ Sunday, February 6th 2005, 8:02 AM
kude ! jak Ty malujesz takie cuda X33! mam juz dwuch mistrzow normalnie co do ryskow na oe XD *poklon* Ty i Lim to normalnie git ryszujecie XP

Telthona @ Sunday, February 6th 2005, 8:52 AM
noooo :D kurde to tu się takie mafie robia i sobie przysługi oddają! hej ja tez chcę autoportret XD XD XD cholera, świetne te włosy są. taki jasny odcień, który rzadko się zdarza :D
a pikczer jak zwykle w brawurowym wykonaniu. i nic więcej nie dodam!!! :D

Alita @ Sunday, February 6th 2005, 9:41 AM
obrazek jest supci ja tez chce portret Kodamcia! xD

kodama @ Sunday, February 6th 2005, 10:15 AM
ha to daj mi zdjęcie :P

line @ Sunday, February 6th 2005, 11:22 AM
No i widziecie moje wdzięki zostały docenione (Arciv) hje hje XD

Agit @ Sunday, February 6th 2005, 12:59 PM
Oj, a ja jeszcze nie archiwizowalam :) Wpadlas w oko cichemu adminowi :)

line @ Sunday, February 6th 2005, 1:18 PM
Słucham? ;)

kodama @ Sunday, February 6th 2005, 11:41 PM
=_=... mój boże jedyny >_>... arhiv, a ja taka nie uczesana ...


[ 810 ] [Top] Artist: Ginger | Title: Love:) | Time: 160 min
If this is an adult image, and you are old enough to view it, click on the image.

PaintBBS

[View Animation]
(Archived)
Ginger @ Saturday, February 5th 2005, 12:15 PM
No! Skończyłam!! Napracowałam się jak nie wiem bo warstwy się pochrzaniły:P Ehhhhh...trochę różowo... nie przepadam za tym kolorkiem ale miało być słodkawo i mdławoXD

(Edited on February 5, 2005, 3:21 pm)

Dodo @ Saturday, February 5th 2005, 12:28 PM
yaaaaaaaaaaaay *-*!!! jakie super ujecie!!! Nyoo~~ A Harry wyszedl mua xDD! :* Czekam na koniec ^^

line @ Saturday, February 5th 2005, 12:29 PM
Słodko wyszło :)

Telthona @ Saturday, February 5th 2005, 12:34 PM
dobra dobra, to po lewej to poter a to po prawej to hermiona czy cho-chang? :D(matko jaką ty masz lekką kreskę.... ja tez tak chcę!)

Dodo @ Saturday, February 5th 2005, 12:39 PM
A mi sie wydaje ze to Ginny :D

Shiira @ Saturday, February 5th 2005, 12:46 PM
melulu to ty nie? :)
oż fuck... niesamowicie poszłaś do przodu O____O *ukłon*
o kurczę... o kurczę.. rysunek zapowiada się na naprawdę świetny. Harry wyszedł ci bardzo dobrze... i w ogóle, kurtka tej dziewuszki, dłoń chłopaka, włosy... O_O

Ginger @ Saturday, February 5th 2005, 12:56 PM
Tak...to ja:D Tylko wiecie co? Zapomniałam napisać, ale ...to nie jest Harry:P To jego tatuśXD Rysunek przedstawia Jamesa i Lili=) He he...

koopa @ Saturday, February 5th 2005, 1:14 PM
Juz mi sie podoba ^^

line @ Saturday, February 5th 2005, 3:22 PM
Aaaaaaa.....to jest takie......urocze?

Shiira @ Saturday, February 5th 2005, 4:20 PM
bardzo.. ee... rozowe ^^" Ale i tak nadal bardzo mi sie podoba! Zachowalac conieco ze swojego stylu... :3

Wamdue @ Sunday, February 6th 2005, 3:50 AM
różowe chmurki. jak słodko...

Azumi Drakin @ Sunday, February 6th 2005, 8:37 AM
Oo genialne mistrzu xD.

Telthona @ Sunday, February 6th 2005, 8:55 AM
a kto powiedział że stary potera tez nosił gogle? XD
obrazek świetny :D ale to tło mi oczka od środka wypala... :D kurde ten stary potera to przystojniacha był XD

Ginger @ Sunday, February 6th 2005, 1:40 PM
He he...w książce jest powiedziane, że James miał okularki...w pierwszym tomie gdy Harry znajduje lustro....czy ja dobrze widzę? Archiv? Wooow...bardzo się cieszę i dziękuję^^ miło mi, że rysek się podoba^^


[ 809 ] [Top] Artist: Dodo | Title: Czerwony płaszczyk xD (nie mylic z czerwonym kapturkiem :P) | Time: 113 min
If this is an adult image, and you are old enough to view it, click on the image.

PaintBBS

Dodo @ Saturday, February 5th 2005, 12:12 PM
Kurcze siedze i siedze nad tym i nie wiem co mam robic.. pozniej to dokoncze.. warsty od poczatku pomieszalam wiec .. xD

line @ Saturday, February 5th 2005, 12:15 PM
Łojjeeej jakie to słodkie wyszło, a ta kurteczka,ach tylko się do niej przytulić!!

Dodo @ Saturday, February 5th 2005, 12:24 PM
Je! Słodko? je je xD! Nyo i pamietaj.. nie "kurteczka" tylko "płaszczyk" xDDD I własnie taki sobie niedawno kupiłam *^^*!!!

line @ Saturday, February 5th 2005, 12:30 PM
Tak słodko, bo jak na tpo patrzę to mi się cieplutko zrobiło, te oczka są takie....i to futerko....cieplutko?Gorąco!!

Telthona @ Saturday, February 5th 2005, 12:35 PM
jaka kawaii buska ^^ aż się serce kraje :D

Shiira @ Saturday, February 5th 2005, 12:44 PM
płaszczyk...?
MIKOŁAJKAAAA! XD
Niemniej, zapowiada się na fajny rysunek. Moze panienka jest troszkę za chuda z naszej lewej strony - nie wiem, takie mam wrażenie, porównując jej talię z gabarytami głowy .
Aha... uwielbiam takie grube zewnętrzne kontury, zawsze zamierzam je użyć i zapominam ==

koopa @ Sunday, February 6th 2005, 4:21 AM
Tak, podoba mi sie strasznie^^


[ 807 ] [Top] Artist: Ly | Title: No Title | Time: 128 min
If this is an adult image, and you are old enough to view it, click on the image.

OekakiBBS


(Archived)
Ly @ Saturday, February 5th 2005, 11:31 AM
dokończę później

Dodo @ Saturday, February 5th 2005, 12:15 PM
Na~Ru~Toooo ^-^

Ly @ Saturday, February 5th 2005, 12:37 PM
Tja XD Jeszcze czeka mnie tło X_X

Shiira @ Saturday, February 5th 2005, 12:47 PM
powtarzam haslo przewodnie ReANIMation 2004: NO MORE NARUTO! XD
Ja widzac naruto mam odruch wymiotny, tyle sie o nich nasluchalam, napatrzalam.. bleee +^+

line @ Saturday, February 5th 2005, 1:04 PM
Chciałabym tak kolorowac...to wyszło jak wyjęte z telewizora :P

Ly @ Saturday, February 5th 2005, 1:15 PM
XD skończyłam ^^ tylko czy ja to two-year fobrze napisałam..? ^^'''''

koopa @ Saturday, February 5th 2005, 1:23 PM
Jak ty to cieniujesz?????? Bosko i wspaniale^^

Aori @ Tuesday, February 8th 2005, 8:47 AM
jak to zobaczyłam na devie, to dostałam jakiś kurde noo.. tych..< XD> no..<nie może sobie przypomnieć>..
No śmiałam się, śmiałam się cały czas xDD! jak napisałam na devie, ogień ci wyszedł bosko^^/ żeby nie ująć postciom, które też są fajne :D/


[ 806 ] [Top] Artist: Shiira | Title: prezent walentynkowy | Time: 60 min
If this is an adult image, and you are old enough to view it, click on the image.

PaintBBS

[View Animation]
(Archived)
Shiira @ Saturday, February 5th 2005, 11:21 AM
dla wszytkim, których cholernie brak jakiegos silnego męskiego ramienia :3 *zdołowałam? =.=*
tia, mhm... ostatnio powróciła mi faza na Slayersów( naczytałam się fanfików), a zauważyłam że ostatnimi czasy fanarty tegoż anime są na wyginięciu,... czas odkurzyć ten temat :)
aha, no i tego... troche niestaranne. przyznaję się, nie starałam się ;)

line @ Saturday, February 5th 2005, 11:24 AM
To ja biorę tego z niebieskimi włosami.

Telthona @ Saturday, February 5th 2005, 11:26 AM
o cholera XD
jak mogłaś mi to zrobić? (i teraz Tel wpadła w jeszcze większą deprechę niż była... XD) Zel.... matko, jeszcze będzie mi się śnił po nocach ^-* A Xell też nieźle wyszedł. tylko te oczy... jedno jakby patrzyło trochę w innym kierunku niż drugie XD
i wcale nie kokietuj tutaj (bo nie ma kogo) że rysujesz niestarannie. przecież widać fachową kreskę :D
matko, jak ja niektórym zazdroszczę że umieją takie włosy rysować... #_#

Shiira @ Saturday, February 5th 2005, 11:27 AM
dobra, bierz. xelloss jest mój (ale nie ten z rysunku, bo obklesny jest ==)*tuuuuuuuliiii*
aha, btw, jego wygląd inspirowany jest moją ukochaną bluzą hiphopową (!!!), jaką nosi jedna z najlepszych kumpel :3

Shiira @ Saturday, February 5th 2005, 11:30 AM
telka, nie kokietuje. jestem ralistka, wiem ze jak na moje mozliwosci to slaby rysunek XDDDD
tia, juz podczas rysowania widzialam, ze cos ze slepiami mazoku jest nie teges ._. ale machnelam ręka i rysowalam sobie dalej XD

Telthona @ Saturday, February 5th 2005, 11:44 AM
to tak jak ja wiem że włosy są do bani ale macham ręką (ale nie tą z myszką ^^) i rysuję dalej, bo wiem że nie będzie lepiej a tylko mocniej spieprzę :D tylko że ty to trochę leń w takim razie jesteś XD

a co do bluzy hip-hopowej : no coments. [czyli pogłaś nie mówić że to hip-hopowa bluza ist _-_]

realistka jesteś? :D nie przesadzaj, nie przesadzaj, wszyscy wiemy że się znajdujesz w ,,czołówce'' jeśli chodzi o to oekaki, nie bądż znowuż taka skromna :D jeszcze trochę i się zrobi z tego stereotyp: nie ważne co narysujesz, zawsze będzie rewelacyjnie :D :D :D

line @ Saturday, February 5th 2005, 11:48 AM
ja to tam bardziej preferuje rock niż hip hop no ale jeżeli mi subkultura hip hopowa nic nie dogaduje to mi nie przeszkadzają :)

Shiira @ Saturday, February 5th 2005, 11:57 AM
co do hiphopu - nie przepadam za ogółem, ale lubie jednostki. jakas jedna trzecia moich genialnych kumpel (bo hiphopowcy to zupelnie inny rodzaj czlowieka..) to zaprzysiężone hiphopówki. A właścielka owej bluzy ma fetysz na punkcie eminema...
dzieki, tel, za mile slowa. nie rozpieszczaj mnie tak, nooo XD

Telthona @ Saturday, February 5th 2005, 12:39 PM
mwahahahaa :D
no, jednkostki da się lubić, bynajmniej za te długie godziny kłótni na temat muzyki... ^_-'' a ja mam taką koleżankę co ubiera się a'la metal a słucha hip-hopu choć mówi że słucha rocka (to pewnie dlatego że ma kuzynostwo takie metalowe i chce się im przypodobać czy co...) to dopiero ironia losu w jednym :D

tak czy siak bardziej mi się podoba koszula Zela :D on sam tutaj tak.. ekhemn, szlachetnie wyszedł ^^

i wcale cię nie rozpieszczam tylko stwierdzam fakty XD

Shiira @ Saturday, February 5th 2005, 12:49 PM
tak tak, bo Zel-sama to szlaaachic :3 A poza tym bardzo ladnie mu w jasnych barwach (np. blekitach XD)

koopa @ Saturday, February 5th 2005, 1:18 PM
Granatowe wlosy mnie powalily i wstac nie moge............. ^.^

Ly @ Saturday, February 5th 2005, 1:29 PM
zazdroszczę ci tej twojej lini T_T i te kamyczki na zelku na animacji wyglądały znakomicie!

Ginger @ Saturday, February 5th 2005, 3:24 PM
Śliczne...matko jak mi się podoba!! Ma coś w sobie...<zakochana>...

kodama @ Sunday, February 6th 2005, 12:40 AM
>_< Zellik >_< Maj lof, kom tu mi XD. Ten Xellos też fajny tylko ja nigdy nie lubiłam jego grzywki =_=. A co oni będą robić teraaaz :3?

Shiira @ Sunday, February 6th 2005, 2:49 AM
dobre pytanie, kodamko. czekałam, aż ktoś je zada.
Spójrz tylko, gdzie z wolna wędruje ręka Xellossa. Spójrz na jego minę (toć to rasowy seme! XD). Dopowiedz sobie scenariusz :>

kodama @ Sunday, February 6th 2005, 3:20 AM
:3 Ale ja wole, żeby ktos mnie zapewnił w moich przypuszczeniach XD.

Wamdue @ Sunday, February 6th 2005, 3:55 AM
a ja tam wolę facetów typu 'misiek'. żeby był taki duuuży i niewychudzony :P. ale ci też są całkiem nieźli

Shiira @ Sunday, February 6th 2005, 4:39 AM
wam - a ja wlasnie miskow nie lubie == sa tacy... niemęscy ==
zdecydowanie preferuje typ wysokiego (byle wyzszego ode mnie), szczupłego księcia ciemności w czarnym płaszczu :3 No i lubie hermafrodyczne osobowosci, jak Brian z Placebo... <33

kodama @ Sunday, February 6th 2005, 4:57 AM
Oł yeah babe XD
ło yeah

Puchiko @ Sunday, February 6th 2005, 7:48 AM
zel ._. omg

zakochalam sie, wiesz :P?

Shiira @ Sunday, February 6th 2005, 9:02 AM
puchiko - bierz. tylko delikatnie z Zelgadissem prosze, on jest bardzo kruchy..;. taki szlachic *_*

Wamdue @ Sunday, February 6th 2005, 9:06 AM
miśki są niemęscy? ten, którego ja wielbię jest jak najbardziej męski :P

Shiira @ Sunday, February 6th 2005, 9:48 AM
wam, subiektywna opinia, nie musisz sie z nia zgadzac :> nie ma to jak brrrrutale~! dranie! tacy, po ktorych wiele sie spodziewac mozna, ale w razie czego sa fantastycznymi facetami *_* *tylke czemu, cholera, maja teraz egzaminy i nie sa ze mna T_T*

Wamdue @ Sunday, February 6th 2005, 12:44 PM
ten misiek, którego wielbię, ma żonę i następnego dnia mnie nie pamiętał, bo kiedy z nim rozmawiałam był zupełnie pijany. ale ja i tak go uwielbiam (bo mam słabość do basistów po prostu...). mam dziwny gust może :P

kodama @ Sunday, February 6th 2005, 11:43 PM
Żone >_> Boże, ile on ma lat >_> ile ty masz lat... czuję się jak dzidzia tutaj =o=

Ly @ Monday, February 7th 2005, 5:05 AM
ja jestem hepi, mam maturkę za dwa lata.... mało czasu czy dużo?

Wamdue @ Monday, February 7th 2005, 11:21 AM
kodama - ten facet ma gdzieś koło 25 lat, może pod 30... no to żonę może mieć... a ja to nawet 17 jeszcze nie mam ;). ale to nie znaczy, że nie mogę go uwielbiać, prawda?


[ 805 ] [Top] Artist: line | Title: Dlaczego strzała amora nigdy nie trafia we mnie? | Time: 142 min
If this is an adult image, and you are old enough to view it, click on the image.

PaintBBS

line @ Saturday, February 5th 2005, 11:09 AM
Jeszcze nieskończone :)

Telthona @ Saturday, February 5th 2005, 11:22 AM
jeszcze nieskończone a już takie ładne? :D och gad! ta strzała jaka ona trzyma to strzała amora?! XD XD XD

line @ Saturday, February 5th 2005, 11:32 AM
Tak to strzała amora, a ta dziewczyna to miała być ja...:o
Kto chce porównać podobieństwo podaję linka do mojego zdjecia =_=
www.animrumru.hoot.pl/roma4.jpg

Shiira @ Saturday, February 5th 2005, 12:00 PM
ojej, line, jaki masz sliczny kolor wlosow *_*
a rysunek... fajnie sie zapowiada, jeno pokolur jakos przyzwoicie :3

Telthona @ Saturday, February 5th 2005, 12:44 PM
ten facet ze zdjęcia kogos mi przypomina XD
matko, ale z ciebie rudzielec! Jejjj! Oryginalna wiewiórka :D :D :D u mnie w budzie to nie ma rudych naturalnych dziewczyn, jest za to paru chłopaków XD kurde masz taką... szkocką urodę :D :D :D
podobna jesteś, podobna :D i fajne naramienniki. i wogóle fajnie XD

line @ Saturday, February 5th 2005, 1:06 PM
Nie moja wina, że się urodziłam z taką urodą T_T. A ten facet obok mnie to Marcin Wójcik z kabaretu Ani Mru Mru ;) Kto chce więcej fotek,niech się zgłosi to mu dam linki na mailboxie, nie chcę sobie reklamy robic :)

(Edited on February 5, 2005, 1:07 pm)

koopa @ Saturday, February 5th 2005, 1:12 PM
Bluzka to majstersztyk!!!!! Ogolnie obrzydliwie ładne :D

line @ Saturday, February 5th 2005, 2:47 PM
Uch...namęczyłam się, to pierwszy rysunek na oekaki, któremu poświęciła tak dużo serca...i czasu :) Przypominam, że to jest mój autoportrecik XD Może w tym roku dostanę prawdziwą walentynkę?

kodama @ Sunday, February 6th 2005, 2:36 AM
A mi się tełko podoba :D. A to na rysunku to ty Linuś :D... Wiem o tyyyyyymmmmm XDDDDDD

Wamdue @ Sunday, February 6th 2005, 4:00 AM
jak ja bym chciała mieć rude włosy! u mnie w szkole jest jedna dziewczyna, która ma taki cudny odcień rudego. normalnie super.
fajne tło na rysunku. a zdjęcia nie mogę otworzyć...

line @ Sunday, February 6th 2005, 4:17 AM
A, bo narazie serwer nawala,więc spróbuj za jakiś czas ;)

Telthona @ Sunday, February 6th 2005, 8:48 AM
ale to w pozytywnym sensie było XD a co ty robiłaś z moim idolem w rzymie? :D :D :D :D ja ,,ani mru mru'' oglądałam keidys co sobotę (bo to w sobote leciało o ile się nie mylę...) ale teraz to czasu za bardzo nie mkam :D

a co do obrazka... no, fantastyczny ist :D i fajna spudniczka :D lubie takie kolorki :D

Wamdue @ Sunday, February 6th 2005, 9:24 AM
w moim mieście czasem bywa 'ani mru mru', jeżeli lubicie... bo się odbywają jakieś konkursy kabaretowe co roku i oni zawsze wygrywają (chociaż nie zawsze są najlepsi... hmm...)

line @ Sunday, February 6th 2005, 11:21 AM
A kto powiedział, że ja byłam w Rzymie? Teatr się po prostu "Roma" nazywa :D A co ja robię z nim na zdjęciu? Nic, uśmiechaymy sie :D A tak serio to ja robię stronę o kabarecie ani Mru Mru ;) I oni o tym wiedza hje hje. Mruczki rlz.

line @ Monday, February 7th 2005, 7:32 AM
Działa serwer!! Możeci8e se na fotkę looknąć ;)


[ 796 ] [Top] Artist: kodama | Title: Taki Drowek | Time: 94 min
If this is an adult image, and you are old enough to view it, click on the image.

PaintBBS

[View Animation]
kodama @ Saturday, February 5th 2005, 5:16 AM
Po raz pirwszy narysowałam Drowa z czarną <względnie> skórą. Średnio mi wyszedł, ale...

Alita @ Saturday, February 5th 2005, 5:47 AM
droooooooooooowwwwwwwwwwwwww *-* kofam drwooooooooooooowy ale oni kochają drowki tylko T^T xD

Telthona @ Saturday, February 5th 2005, 5:51 AM
mogłaś zostawić te marszczenia na tym golfiku. tło się trochę zlewa z postacią, ale ogólnie bardzo lubie lefy spod ziemia więc obrazek się podoba :D

Azumi Drakin @ Saturday, February 5th 2005, 6:14 AM
Murzyn >:P. Lubie murzynów, bo robia fajną mjuzyczkę. A Drow to co to takiego xd?

kodama @ Saturday, February 5th 2005, 6:39 AM
Mroczny elf można tak nazwać :3

Azumi Drakin @ Saturday, February 5th 2005, 6:50 AM
Ojojoj ja za elfami nie przepadam >_<! Ale to jest fajne ;D.

Wamdue @ Saturday, February 5th 2005, 9:10 AM
może się nie znam, może on tak ma mieć, ale oczy są strasznie szeroko rozstawione ...

Shiira @ Saturday, February 5th 2005, 9:52 AM
ahaaaa.... *shii dowiedziala sie co to drow, tanczy terz po pokoju XD*
No,t en tego, hm. Fajny klimat obrazeczka :3

Rovenka @ Saturday, February 5th 2005, 10:42 AM
Hm... a czym taki potencjalny drow rózni sie od zwyklego elfa? Oprócz koloru skóry oczywiscie ;).
(rysunek calkowicie sympatyczny :))

line @ Saturday, February 5th 2005, 11:20 AM
Fajne, ale ten rudy chłopczyk jest ładniejszy. Czemu rysujesz rudcyh chłopców? Rudy jest brzydki :P

kodama @ Sunday, February 6th 2005, 12:37 AM
BO ja jestem fanatyczków włosów rudych, czerwonych i rózowych <z wyjątkiem Wiśniewskiego>. Hmmmm, a drowy to... może mieszkają gdzieś w Podmroku i... mają zbroje które jak dotknął światła dziennego to...znikają? nie mamzielonego pojęcia tak szczerze mówiąc. >_< Drow to jedna z odmian elfa i tyle :>



Move to page - 1 - 2 - 3 - 4 - 5 - 6 - 7 - 8 - 9 - 10 - 11 - 12 - 13 - 14 - 15 - 16 - 17 - 18 - 19 - 20 - 21 - 22 - 23 - 24 - 25 - 26 - 27 - 28 - 29 - 30 - 31 - 32 - 33 - 34 - 35 - 36 - 37 - 38 - 39 - 40 - 41 - 42 - 43 - 44 - 45 - 46 - 47 - 48 - 49 - 50 - 51 - 52 - 53 - 54 - 55 - 56 - 57 - 58 - 59 - 60 - 61 - 62 - 63 - 64 - 65 - 66 - 67 - 68 - 69 - 70 - 71 - 72 - 73 - 74 - 75 - 76 - 77 - 78 - 79 - 80 - 81 - 82 - 83 - 84 - 85 - 86 - 87 - 88 - 89 - 90 - 91 - 92 - 93 - 94 - 95 - 96 - 97 - 98 - 99 - 100 - 101 - 102 - 103 - 104 - 105 - 106 - 107 - 108 - 109 - 110 - 111 - 112 - 113 - 114 - 115 - 116 - 117
OekakiPoteto v5.x by RanmaGuy and Marcello / PaintBBS by Shi-Cyan / NoteBBS by WonderCatStudio / OekakiBBS by Poo
English translation by: Theo Chakkapark
Load Time: 2.21625614166 secs