Witajcie na Oekaki Wszechbiblii!!! Zapraszam do zarejestrowania się, a zarejestrowanych - do rysowania! Tematyka - zasadniczo anime i manga, pożądane Slayers, ale oczywiście w praktyce bez żadnych ograniczeń.

Jest tylko kilka zasad:

  1. Proszę nie narzekać na swoje obrazki po zamieszczeniu ich.
  2. Proszę wszystkich rysujących o poswięcenie na swoje obrazki minimum 20 minut (optimum to 30). To zapewni, że praca kosztowała trochę czasu i wysiłku i będzie fair wobec tych, którzy pracowali godzinę lub nawet kilka. Nie będę masowo usuwała obrazków rysowanych krócej, ale... no, po prostu proponuję - myślę, że uczciwy - układ.
  3. Proszę nie pisać przy swoich obrazkach, że sa "nędzne, zwalone i do skasowania". Samokrytyka - tak, samobiadolenie - nie! Jak coś nie wyjdzie dokumentnie, zawsze jest "retouch".
  4. PROSZĘ, PISZCIE PO POLSKU!!!!... komentarze zamieniają się w zgrupowanie nieartykuowanych dźwięków i ciężko je przeczytać i zrozumieć. Wyobraźcie sobie, że ktoś tu wchodzi po raz pierwszy i widzi wszędzie blogomowę... można się przestraszyć ><. Wszystko jest dobre, ale w małych ilościach.

    Z góry dziękuję za przestrzeganie tych kilku punktów - i dobrej zabawy! ~ Agit

Move to page - 1 - 2 - 3 - 4 - 5 - 6 - 7 - 8 - 9 - 10 - 11 - 12 - 13 - 14 - 15 - 16 - 17 - 18 - 19 - 20 - 21 - 22 - 23 - 24 - 25 - 26 - 27 - 28 - 29 - 30 - 31 - 32 - 33 - 34 - 35 - 36 - 37 - 38 - 39 - 40 - 41 - 42 - 43 - 44 - 45 - 46 - 47 - 48 - 49 - 50 - 51 - 52 - 53 - 54 - 55 - 56 - 57 - 58 - 59 - 60 - 61 - 62 - 63 - 64 - 65 - 66 - 67 - 68 - 69 - 70 - 71 - 72 - 73 - 74 - 75 - 76 - 77 - 78 - 79 - 80 - 81 - 82 - 83 - 84 - 85 - 86 - 87 - 88 - 89 - 90 - 91 - 92 - 93 - 94 - 95 - 96 - 97 - 98 - 99 - 100 - 101 - 102 - 103 - 104 - 105 - 106 - 107 - 108 - 109 - 110 - 111 - 112 - 113 - 114 - 115 - 116 - 117

[ 70 ] [Top] Artist: ^Sal | Title: Asmodeusz | Time: 38 min
If this is an adult image, and you are old enough to view it, click on the image.

PaintBBS

[View Animation]
^Sal @ Wednesday, May 25th 2005, 2:07 PM
Yay dla fanartów "Siewcy Wiatru" xD y... to jest ON. Tjaa... ćwiczę rysowanie facetów xD To coś po prawej miało być sztalugą ^^""

Asuka @ Wednesday, May 25th 2005, 2:32 PM
:drool: Koncz to jak najszybciej :heart: Boskie to jest jak narazie! I mam nadzieje ze koniec bedzie rownie...przystojny X3

^Sal @ Wednesday, May 25th 2005, 2:41 PM
Done!

Shiwa (Pilia) @ Thursday, May 26th 2005, 12:33 AM
hm.. twarzyczka i wloski przepiekne, ale z tym ciuchem mi cos nie pasuje... a moze to anatomia jest zwalona? hm... w kazdym razie buziak jest przesliczny!

Ginger @ Thursday, May 26th 2005, 2:34 AM
Taaak...twarz i włosy są świetne!! Podoba mi się:D

Asuka @ Thursday, May 26th 2005, 3:33 AM
.....Moge go sobie pozyczyc ? X3 Przeslicznie ci wyszedl.Jak jush inni mowili zwlaszcza wloski. I twarzyczka.
Ciekawa jestem cio tam maluje /szkicuje ...

Azumi Drakin @ Thursday, May 26th 2005, 9:53 AM
Hmm wychodzą Ci bardzo ładne kontury, zazdroszczę :D. ŁĄdnie zrobiłaś włosy.


[ 65 ] [Top] Artist: Yuri | Title: Lubie pomidory! | Time: 72 min
If this is an adult image, and you are old enough to view it, click on the image.

PaintBBS

Yuri @ Wednesday, May 25th 2005, 9:06 AM
Wprew pozorom to niegrozni pomidozerca :> Nyo dobra to Vampir na diecie :P

Hikaru-chan @ Wednesday, May 25th 2005, 10:07 AM
Pomysł boski

Telthona @ Wednesday, May 25th 2005, 11:17 AM
na diecie? zje wszystko co czerwone i może imitować krew? keczup też może być? XD

Azumi Drakin @ Thursday, May 26th 2005, 9:54 AM
Wygląda jak moja koleżanka :P. Trochę tandetne tło jak na to ale i tak jest fajne :D.

Yuri @ Friday, May 27th 2005, 8:14 AM
Ta je ketchup, pije sok pomidorowy, pomidory, koncentrat pomidorowy itd. ^^' Co do tla, zawsze mam z nim problem gdyz lubie rysowac czarno biale a tam kolor i tlo niepotrzebne :P


[ 63 ] [Top] Artist: NiemtolD | Title: Zatrzask The Master | Time: 86 min
If this is an adult image, and you are old enough to view it, click on the image.

PaintBBS

NiemtolD @ Wednesday, May 25th 2005, 9:05 AM
kolejny ciapak z serii - boskie arcydzieła NiemtolD'a XD
Sprawdzałam czy pamiętam jeszcze jak się Zaku rysuje.....na papierze to on mi chyba lepiej wychodzi XD Pierwszy raz w Photoshopie był ...lepszy? XD

Azumi Drakin @ Thursday, May 26th 2005, 9:55 AM
Dziwną ma gębę (pekaesy ma czy co?). Za to oczy ładne.

NiemtolD @ Friday, May 27th 2005, 3:07 AM
echh =_=
To nie są pekaesy żadne....nie widziałaś "Naruto" nigdy? ^^''

Ly @ Friday, May 27th 2005, 6:06 AM
geee, mów co chcesz, ale ja tam go nie lubię XD

stokroć lepsze od biedrony X3

NiemtolD @ Friday, May 27th 2005, 8:47 AM
ja polubiłam Zaku przez:
eldorado-flirtujacych.blog.pl
(przez to, ze zaczelam nim grac XD)
a boska biedrona Zygmund poszła na dancing z inną biedroną Luckiem XDDD


[ 52 ] [Top] Artist: Rukia | Title: No Title | Time: 36 min
If this is an adult image, and you are old enough to view it, click on the image.

PaintBBS

Rukia @ Wednesday, May 25th 2005, 3:43 AM

Rovenka @ Wednesday, May 25th 2005, 7:20 AM
Świniak fajny, wygląda jak żywcem wyjęty z Dragon Balla, podobny styl ;D. To pewno któryś z bohaterów przemieniony w prosiaczka xDD.

Julia @ Wednesday, May 25th 2005, 10:41 AM
Ależ piekna XD! ... XD""" wstyd mi, ale pomyliłąm w pierwszym momeńcie słoneczko z... natryskiem XD! i wypaliłam: WOW świneczka pod natryskiem :D! Potem looknęłam i Oo uuups XD"""

Azumi Drakin @ Thursday, May 26th 2005, 9:57 AM
Ale sexi chrum :D. Jest zabawny.
Nawet tło mi się podoba.


[ 51 ] [Top] Artist: ^Sal | Title: Wampir xD | Time: 20 min
If this is an adult image, and you are old enough to view it, click on the image.

PaintBBS

[View Animation]
(Archived)
^Sal @ Tuesday, May 24th 2005, 1:40 PM
Modny temat xD Jedyne co mi sie tu podoba to włosy .__.

^Sal @ Tuesday, May 24th 2005, 1:43 PM
Aha... to miał być ON _^_

Asuka @ Tuesday, May 24th 2005, 2:04 PM
Wloski cudne.Tylko ta krew jakas dziwna.

Julia @ Tuesday, May 24th 2005, 11:25 PM
mi się najbardziej włoski podobują *___* takie się mięciuuutkie wydają :D!!!! *^^*!!!(głaszcze głaszcze XD)

Shiwa (Pilia) @ Tuesday, May 24th 2005, 11:33 PM
no! bardzo fajnie ze przy tym stylu zostalas :) miodzio... prawdziwy wampirek :) tylko.. hm... ta krew rzeczywiscie malorealistyczna... wyglada jak... wlosy? sznureczki? :)

^Sal @ Wednesday, May 25th 2005, 12:12 AM
Wiem, wiem, ta krew wygląda jak keczup _^_

Catlinn @ Wednesday, May 25th 2005, 7:13 AM
To chyba nie o to chodzi... Ale pomyśl sama, przecież ona nie może spływać po ranieniu, tylko po szyi i dalej w dół _-_

Rovenka @ Wednesday, May 25th 2005, 7:16 AM
Jak dla mnie to to wygląda jak scena z horroru gdzie babce wychodzą robale (tutaj: glizdy) z ust :P. Ostatnio widziałam teledysk Robbiego Williamsa gdzie laskom z ust wyłaziły karaluchy xPP.

^Sal @ Wednesday, May 25th 2005, 7:59 AM
Chciałam to narysowac tak, żeby wyglądało, że opiera brodę na ramieniu... nie wyszło _^_

Catlinn @ Wednesday, May 25th 2005, 11:54 AM
Sądzę, że nawet wtedy i tak nie spływałoby po ramieniu w ten sposób...

Azumi Drakin @ Thursday, May 26th 2005, 9:56 AM
Wow, te włosy i tło są wspaniałe :DD.


[ 50 ] [Top] Artist: Julia | Title: juhuu :D nocna wycieczka! | Time: 69 min
If this is an adult image, and you are old enough to view it, click on the image.

PaintBBS

[View Animation]
Julia @ Tuesday, May 24th 2005, 1:35 PM
^^''... powiem tak: to na dole miało być hogwardem z góry XD'''... yyy XD'''' możemy tą kwestie ominąć XDDDD... brak weny niooo... ^^

^Sal @ Tuesday, May 24th 2005, 1:53 PM
Nnnnie lubię Rona. Ale słodko ci wyszedł, nie da się ukryć :3

Asuka @ Tuesday, May 24th 2005, 2:16 PM
liii ^^ Jakie slodkie! Ron i Hermiona wyszli ci przepieknie. (tesh nie pzepadam za Ronem :P)

Julia @ Tuesday, May 24th 2005, 11:21 PM
XD ja przepadam tylko za tym japońskim *_*. I tym japońskim harrym i japońsmik draciem i nawet za japońską hermi *___* oni im tak słodko wychodzą, że aż się miło patrzy, a nie te angielskie niedoróbki - - ''' (w tle protestują Emma (też mi imie), Daniel (jak mój kuzyn XD) i Rupert (nie no, kto tak dziecko kaleczy XDDD)) JAPOŃSKI HP RULES XD!!! !!!! !!!!

Rovenka @ Wednesday, May 25th 2005, 7:18 AM
Bardzo fajne ^^. Nawet ten Hogwart na dole mi się podoba :). I zgadzam się - japoński HP rządzi.

Azumi Drakin @ Thursday, May 26th 2005, 9:57 AM
Rysunek mi się podoba (tylko tematyka nie za bardzo) za dynamiczność :D. To jest coś ambitniejszego niż po prostu posta, która stoi :D.


[ 48 ] [Top] Artist: kaaarooolinaaa | Title: No Title | Time: 92 min
If this is an adult image, and you are old enough to view it, click on the image.

PaintBBS

kaaarooolinaaa @ Tuesday, May 24th 2005, 12:58 PM
Zabawa w "kredeczki" jak myslicie, jak skończyć ? z konturami, bez? jaka Wasza wizja ???

Rovenka @ Wednesday, May 25th 2005, 7:19 AM
Nasza wizja? Przedstaw nam swoją, od tego jest oekaki ^.-... Zaskocz nas czymś ;).

kaaarooolinaaa @ Wednesday, May 25th 2005, 7:58 AM
No i masz...znowy jakieś mazańce...ja chce rysować tak ladne jak wy ! ! !

Lilith @ Wednesday, May 25th 2005, 8:28 AM
fajny trojwymiarowy efekt ;] tylko oczy mogly by miec czarne kontury a twarz mogla by byc troche mniej szeroka, ale podoba mi sie :)

Shiwa (Pilia) @ Thursday, May 26th 2005, 2:24 AM
zez rozbierzmy :D ladnie pocieniowane :)

Azumi Drakin @ Thursday, May 26th 2005, 10:01 AM
Lubię bezkonturowe rysy (nawet nie myślcie, dlaczego XD). Ładne, na serio :D.

Azumi Drakin @ Thursday, May 26th 2005, 10:01 AM
Lubię bezkonturowe rysy (nawet nie myślcie, dlaczego XD). Ładne, na serio :D.


[ 47 ] [Top] Artist: Rovenka | Title: Alchemic Circle | Time: 40 min
If this is an adult image, and you are old enough to view it, click on the image.

PaintBBS

[View Animation]
Rovenka @ Tuesday, May 24th 2005, 12:45 PM
Eeeee.... Ta, odbija mi się tym FMA :P. Chciałam zobaczyć czy będę potrafiła skonstruować coś na wzór koła alchemicznego i.... no, powiem, że nie było to łatwe :P. Chyba byłabym kiepską alchemiczką xDD.

Asuka @ Tuesday, May 24th 2005, 12:56 PM
xD ja ich podziwiam ze bez cyrkla umieja tak dokladne kolo zrobic!
Tesh probowalam sobie kilka razy x3 I nawet mi wychodzilo :D

^Sal @ Tuesday, May 24th 2005, 12:58 PM
Fajneee o_o

Azumi Drakin @ Thursday, May 26th 2005, 9:58 AM
Ładne ładne. Te kolory (niebieskie) wyglądają świetnie.


[ 45 ] [Top] Artist: Telthona | Title: pastell | Time: 31 min
If this is an adult image, and you are old enough to view it, click on the image.

PaintBBS

[View Animation]
Telthona @ Tuesday, May 24th 2005, 12:02 PM
trening rysowania oczu i włosów :) (a tak nawiasem mówiąc to miał byc chłopak, ale w związku z obecnym rezultatem, pozwalam interpretować dowolnie XD)

Rovenka @ Tuesday, May 24th 2005, 12:04 PM
A czeeeemu ona ma pryszcze? xD
Btw to naprawdę ładne oczka ma ta - moim zdaniem - dziewoja :).

Telthona @ Tuesday, May 24th 2005, 12:10 PM
to nie pryszcze tylko rumieńce na wzór ruskich lalek! XD XD XD

Julia @ Tuesday, May 24th 2005, 12:20 PM
Ruskie laleczki :D?? Matrioszki XD??? takie wiecie, mała do większej, a ta do większej i do najwięszkej XD... włoski- supcio :3!

Asuka @ Tuesday, May 24th 2005, 12:23 PM
Telcia zostan przy takim stylu oczek! I wloskow! Bo to oczko jest wprost przecudne! Nio i wloski *-* tylko och i ach! Bardzio mi sie ten rys podoba!

Telthona @ Tuesday, May 24th 2005, 12:37 PM
dzięęęęki :) wreszcie mi sie włosy udały, co? XD ja wciąż poszukuję swojego stylu. tego starego się nie pozbędę, tylko go trochę ,,ulepszę'' a takie oczęta są chyba za bardzo mangowe jak na mój gust. ale dobrze wiedzieć że się takie potrafi, i napewno dużo moich postaci będzie wyposażone w takie gały :D a wam dziękuję ładnie za tyakie miłe komentarze :D i właśnie chodzi o matri(j?)oszki :)

Lilith @ Tuesday, May 24th 2005, 12:48 PM
oczy tak!! wlosy tak!! lineart nie -_-" i rumience nie, jakos nie podobaja mi sie takie za bardzo, podpowiem ci jak mozesz sprobowac z lineartem, zrol lineart koloru wypelnienia tylko o jakies 2-3 tony ciemniejszy ;] ja tak ostatnio probuje (tzn mam zamiar tak sprobowac ^^") a moja nastepna praca to bedzie....uwaga uwaga...wampir ;] ah nie moge sie doczekac :D ale to dopiero jutro bo dzisz czeka mnie upojna noc z fizyka i wyprowadzaniem wzrorow ;(

Shiwa (Pilia) @ Tuesday, May 24th 2005, 11:31 PM
wszystko cacy zwlaszcza oczka tylko.... popracuj nad konturkami... mnie jednak troche raza. przesliczne cieniowalnie wloskow.

Lucy @ Wednesday, May 25th 2005, 8:49 AM
jak zwykle odrazu rozpoznalam twoje dzielo. beauty...

Telthona @ Wednesday, May 25th 2005, 11:19 AM
to da się rozpoznac moją kreskę? ale fajnie :D dzięki :****

a nad konturami wciąż pracuję. tylko że bardziej ubolewam nad włosami, niż konturami, dlatego więcej ćwiczeń jest włosom poświęcone, a kontury to tak dla wprawy, ale ,,przy okazji'' choć i tak uważam, że te moje nieszczęsne kontury to są lepsze niż na początku swojej kariery (co to wtedy było, ajajajajaaj! XD) ale dziękuję za te uwagi :D zawsze biorę je sobie do serca i staram się doskonalić ;)

Azumi Drakin @ Thursday, May 26th 2005, 9:59 AM
Słitowe. Kolorki w szczególności :>.


[ 43 ] [Top] Artist: Lucy | Title: wampirka | Time: 59 min
If this is an adult image, and you are old enough to view it, click on the image.

PaintBBS

Lucy @ Tuesday, May 24th 2005, 11:38 AM
a tak jakos mnie wzięło...

Asuka @ Tuesday, May 24th 2005, 12:24 PM
No ba! Kolejny vampir! Ladne ^^

Azumi Drakin @ Thursday, May 26th 2005, 9:52 AM
Yy podobaja mi sie włosy :D.


[ 41 ] [Top] Artist: Julia | Title: Pomocnica śmierci ):D ! | Time: 78 min
If this is an adult image, and you are old enough to view it, click on the image.

PaintBBS

[View Animation]
Julia @ Tuesday, May 24th 2005, 9:35 AM
Miał być wampirek, ale dałam jej kose, no to jest śmiertką douczającą sie zawodu XD, stażystką XD!!! głahahahaha XDDD Oo jedno szare pole za dużo, zaraz zamalujeeeemy XD (poprawia)

Asuka @ Tuesday, May 24th 2005, 9:52 AM
X33 Dzisiaj wszytskich na wampirki zabralo. Jush ja jednego narysowalam (tesh z czerwonymi wlosami ale jak mowilam nie na tym oe) i Niki...i teraz ty ..jeszcze ktos?
Siwetna ta wampirka. Wloski ma cudne,oczka.Wszyyystko xD

Azumi Drakin @ Tuesday, May 24th 2005, 10:02 AM
Bardzo ładne. Świetnie wyszły oczy.

Rovenka @ Tuesday, May 24th 2005, 11:59 AM
To całkiem sympatyczna ta pomocnica ^^. Rozbrajające są dla mnie jej brewka i rzęsy xDD.


[ 37 ] [Top] Artist: Rei | Title: Cooś | Time: 83 min
If this is an adult image, and you are old enough to view it, click on the image.

PaintBBS

Rei @ Tuesday, May 24th 2005, 8:53 AM

Lucy @ Thursday, May 26th 2005, 5:45 AM
podobają mi się jej włoski :)

Azumi Drakin @ Thursday, May 26th 2005, 10:00 AM
Mi również do gustu tutaj najbarzdiej włosy przypadły i ich kolor.


[ 36 ] [Top] Artist: Telthona | Title: Trois po raz nastepny | Time: 67 min
If this is an adult image, and you are old enough to view it, click on the image.

PaintBBS

[View Animation]
Telthona @ Tuesday, May 24th 2005, 8:27 AM
Trois4Alinell :D tak, widzisz, on tez kiedyś był słodki :) pikczer ten przedstawia sir Troisa (XD) za czasów kiedy jego mamuśka miała jeszcze nadzieję, że te włosy mu ściemnieją :D czyli dawno. Przedstawiam Troisa lat 13 XD

^Sal @ Tuesday, May 24th 2005, 8:31 AM
Słodki :3 Śliczne ma włoski, chociaż moim zdaniem te białe kreski są zupełnie niepotrzebne.

Asuka @ Tuesday, May 24th 2005, 8:58 AM
Tesh tak mysle...Te kreski biale na wlosach niepotrzebnie.
Ale reszta przesliczna ^^

Ly @ Tuesday, May 24th 2005, 9:58 AM
.... po grzyba te krechy na włosach..?

jej śliczne! i fajne cieniowanie XD

Azumi Drakin @ Tuesday, May 24th 2005, 9:58 AM
Ee, niezły rysunek ;p. Ładnie wyszły włosy.

Telthona @ Tuesday, May 24th 2005, 10:10 AM
no widzicie? a te kreski białe to prawie na samym końcu dodałam XD to sie nazywa ironią losu, wiecie? :D

Lilith @ Tuesday, May 24th 2005, 11:29 AM
no no Tel jestem pod wrazeniem, kontorki coraz rowniejsze ^^ a te biale kreski na wloskach baardzo fajnie wygladaja na miniaturce, w ogole rys mi sie podoba ;]

Rovenka @ Tuesday, May 24th 2005, 11:57 AM
Fajne tło i wogóle fajny rys. Oczy mi tylko coś tutaj nie pasują :P.

Alinell @ Friday, June 3rd 2005, 3:24 PM
Mój piękny. Rudy. Błyszczący. Mój. Trois. *idzie go zamknąć w złotej klatce* mm >D


[ 34 ] [Top] Artist: ^Sal | Title: Michael | Time: 35 min
If this is an adult image, and you are old enough to view it, click on the image.

PaintBBS

[View Animation]
(Archived)
^Sal @ Tuesday, May 24th 2005, 8:20 AM
Misiek z "Siewcy Wiatru" :3 Nie pamiętam jaki miał kolor oczu, a że nie widziałam swojego egzepmplarza od... daaaaawna, to proszę nie bić jak nie takie .__. Ubranko beznadziejne _^_

(Edited on May 24, 2005, 8:56 am)

Asuka @ Tuesday, May 24th 2005, 8:59 AM
.......kogos mi przypomina......ale nie wiem kogo.....
Ladne kolorowanie i Sliczne wloski.

Telthona @ Tuesday, May 24th 2005, 10:11 AM
woa... ale włoski.. takie puszyste się wydają ^^ do takiego rudzielca to chciałoby sie przytuuulic...

^Sal @ Tuesday, May 24th 2005, 10:11 AM
Rude bishaki to najlepsze bishaki, nie? X3

Shiwa (Pilia) @ Tuesday, May 24th 2005, 11:38 AM
omg... sloski ma wrecz genialne! pozostan przy takim stylu! bez zastrzezen.

Rovenka @ Tuesday, May 24th 2005, 11:55 AM
Włosy są fajne ale to nie mój typ faceta idealnego xD.

Julia @ Tuesday, May 24th 2005, 11:26 PM
Nie no łaaaadny XD.... ... kogoś mi przypominaaaaa >.< (myyyyśli, moze wymyśli XD)

Azumi Drakin @ Thursday, May 26th 2005, 10:01 AM
Jakie to delikatnie narysowane. Takie miękkie, jak lubię :D.


[ 32 ] [Top] Artist: Nikson | Title: Wampierk | Time: 32 min
If this is an adult image, and you are old enough to view it, click on the image.

PaintBBS

Nikson @ Tuesday, May 24th 2005, 7:42 AM
EEEE.... Widac ze mi sie nudzilo :/

Asuka @ Tuesday, May 24th 2005, 7:53 AM
Hehe...Miales dzis ta sama mysl co ja xD Ja tesh narysowalam dzisiaj wampirka.Ale nie na tym oe.

Azumi Drakin @ Tuesday, May 24th 2005, 9:59 AM
Hmm lepsze rysunki miewałeś, ale ten tez ładny.

Lucy @ Tuesday, May 24th 2005, 10:26 AM
takie to..nieżywe

Rovenka @ Tuesday, May 24th 2005, 11:54 AM
A jak wampir ma być żywy ;D? Całkiem niezłe, Niki, tylko czoło za małe a oczy jakby za wysoko.



Move to page - 1 - 2 - 3 - 4 - 5 - 6 - 7 - 8 - 9 - 10 - 11 - 12 - 13 - 14 - 15 - 16 - 17 - 18 - 19 - 20 - 21 - 22 - 23 - 24 - 25 - 26 - 27 - 28 - 29 - 30 - 31 - 32 - 33 - 34 - 35 - 36 - 37 - 38 - 39 - 40 - 41 - 42 - 43 - 44 - 45 - 46 - 47 - 48 - 49 - 50 - 51 - 52 - 53 - 54 - 55 - 56 - 57 - 58 - 59 - 60 - 61 - 62 - 63 - 64 - 65 - 66 - 67 - 68 - 69 - 70 - 71 - 72 - 73 - 74 - 75 - 76 - 77 - 78 - 79 - 80 - 81 - 82 - 83 - 84 - 85 - 86 - 87 - 88 - 89 - 90 - 91 - 92 - 93 - 94 - 95 - 96 - 97 - 98 - 99 - 100 - 101 - 102 - 103 - 104 - 105 - 106 - 107 - 108 - 109 - 110 - 111 - 112 - 113 - 114 - 115 - 116 - 117
OekakiPoteto v5.x by RanmaGuy and Marcello / PaintBBS by Shi-Cyan / NoteBBS by WonderCatStudio / OekakiBBS by Poo
English translation by: Theo Chakkapark
Load Time: 0.749022960663 secs