Witajcie na Oekaki Wszechbiblii!!! Zapraszam do zarejestrowania się, a zarejestrowanych - do rysowania! Tematyka - zasadniczo anime i manga, pożądane Slayers, ale oczywiście w praktyce bez żadnych ograniczeń.

Jest tylko kilka zasad:

  1. Proszę nie narzekać na swoje obrazki po zamieszczeniu ich.
  2. Proszę wszystkich rysujących o poswięcenie na swoje obrazki minimum 20 minut (optimum to 30). To zapewni, że praca kosztowała trochę czasu i wysiłku i będzie fair wobec tych, którzy pracowali godzinę lub nawet kilka. Nie będę masowo usuwała obrazków rysowanych krócej, ale... no, po prostu proponuję - myślę, że uczciwy - układ.
  3. Proszę nie pisać przy swoich obrazkach, że sa "nędzne, zwalone i do skasowania". Samokrytyka - tak, samobiadolenie - nie! Jak coś nie wyjdzie dokumentnie, zawsze jest "retouch".
  4. PROSZĘ, PISZCIE PO POLSKU!!!!... komentarze zamieniają się w zgrupowanie nieartykuowanych dźwięków i ciężko je przeczytać i zrozumieć. Wyobraźcie sobie, że ktoś tu wchodzi po raz pierwszy i widzi wszędzie blogomowę... można się przestraszyć ><. Wszystko jest dobre, ale w małych ilościach.

    Z góry dziękuję za przestrzeganie tych kilku punktów - i dobrej zabawy! ~ Agit

Move to page - 1 - 2 - 3 - 4 - 5 - 6 - 7 - 8 - 9 - 10 - 11 - 12 - 13 - 14 - 15 - 16 - 17 - 18 - 19 - 20 - 21 - 22 - 23 - 24 - 25 - 26 - 27 - 28 - 29 - 30 - 31 - 32 - 33 - 34 - 35 - 36 - 37 - 38 - 39 - 40 - 41 - 42 - 43 - 44 - 45 - 46 - 47 - 48 - 49 - 50 - 51 - 52 - 53 - 54 - 55 - 56 - 57 - 58 - 59 - 60 - 61 - 62 - 63 - 64 - 65 - 66 - 67 - 68 - 69 - 70 - 71 - 72 - 73 - 74 - 75 - 76 - 77 - 78 - 79 - 80 - 81 - 82 - 83 - 84 - 85 - 86 - 87 - 88 - 89 - 90 - 91 - 92 - 93 - 94 - 95 - 96 - 97 - 98 - 99 - 100 - 101 - 102 - 103 - 104 - 105 - 106 - 107 - 108 - 109 - 110 - 111 - 112 - 113 - 114 - 115 - 116 - 117

[ 246 ] [Top] Artist: Dodo | Title: Bishonen *-* | Time: 33 min
If this is an adult image, and you are old enough to view it, click on the image.

PaintBBS


(Archived)
Dodo @ Saturday, June 4th 2005, 9:47 AM
Kofam go xD! Jest mój xD~~~~~` !!!

Asuka @ Saturday, June 4th 2005, 10:52 AM
o ...m...g.... ja tesh takiego chcee!! X3 Ten ukes jest przeslicznyyy XD Ma taka slodka mordke :3 I te wlooski xD Jak tu go nie kochac xD

Shiwa (Pilia) @ Saturday, June 4th 2005, 11:10 AM
i ja !! (klonowanie w toku) ha!

Ly @ Saturday, June 4th 2005, 11:20 AM
mrrau *_* Aż się chce z nim robić różne.... rzeczy... x3

Azumi Drakin @ Saturday, June 4th 2005, 11:47 AM
Hmm śliczne, chociaż mogłoby być bardziej dopracowane XDD.

Telthona @ Tuesday, June 7th 2005, 11:59 AM
ojej! jakie fajne włosy :D i to oczko... niby kolorystyka mangowa ale jakże zachwycająca! swietnie wycieniowałaś wszytko :) podoba mi się :)


[ 244 ] [Top] Artist: Alinell | Title: Human | Time: 76 min
If this is an adult image, and you are old enough to view it, click on the image.

PaintBBS

[View Animation]
Alinell @ Saturday, June 4th 2005, 7:44 AM
Czyli jak powstaje człowiek ^_______^*
No tutaj akurat z drewna...;D
Każdy sobie inaczej wyobraża stworzenie człowieka...:]

(Edited on June 4, 2005, 8:25 am)

Asuka @ Saturday, June 4th 2005, 10:53 AM
Niezle ^^ fajny pomysl.

Azumi Drakin @ Saturday, June 4th 2005, 11:50 AM
Heh ja to sobie inaczej wyobrażam. Najpierw Bóg stworzył jajco i z niego się wykluł Adam, który też zniósł jajco i się Ewa wykluła ;pp. Ciąg dalszy oraz oryginał można poczytać w Biblii.
Bardzo ładny rysunek, szczególnie to drewno.

Lucy @ Saturday, June 4th 2005, 12:18 PM
człowiek był łysy ? so skąd sie wzięły wlosy..?

Alinell @ Sunday, June 5th 2005, 12:15 PM
nie, ja tak sobie nie wyobrazam XDDDD tak tylko textem rzucialm bo text prawdziwy :)

Telthona @ Tuesday, June 7th 2005, 11:56 AM
a ja jestem za darwinem... od małpy, od małby bejbe... ^^

fajne tło :D i ładnie pokolorowałaś skórę tego ludzia :)

Lilith @ Wednesday, June 8th 2005, 10:59 AM
no wiesz Tel nie bezposrednio od malpy ;] malpy czlekoksztaltne i czlowiek stanowia galaz parafiletyczna, a ta galaz nie obejmuje calego taksonu ;] czyli ludzi w niej nie ma :P

a rysunek, fajny ;] tylko nie ma bialek, ale to sie da poprawic ^^


[ 242 ] [Top] Artist: Ginger | Title: Eoin | Time: 62 min
If this is an adult image, and you are old enough to view it, click on the image.

PaintBBS

[View Animation]
Ginger @ Saturday, June 4th 2005, 6:08 AM
Ehhhhh...wróciłam wczoraj z Zielonej Szkoły...w Wilnie było bomba, tylko brakowało mi rysowania...niestety mało czasu mieliśmy dla siebie... teraz trzeba nadrobić:P

Asuka @ Saturday, June 4th 2005, 10:53 AM
Moge sie wyrazic? zajebiste to jest! To kolorowanko! to tlo! Ta postac! Moim zdaniem rewelka!

Ly @ Saturday, June 4th 2005, 11:21 AM
a skończysz to? bo tak na razie wygląda nie tego :|

Ginger @ Saturday, June 4th 2005, 12:29 PM
Pewnie że skończę^^ Musiałam chwilowo to zostawić bo siorka miała urodzinki i opiekowałam się dzieciakami=.= ... dokoloruję to dziś^^

Asuka @ Saturday, June 4th 2005, 3:02 PM
Teraz jest jeszcze bardziej sliczne *-*

Lilith @ Sunday, June 5th 2005, 2:03 AM
;] bardzo fajne, tylko ten linearcik mogl by byc rowniejszy...

Telthona @ Tuesday, June 7th 2005, 12:00 PM
trochę te chmury za omiksowe, ale sama postać i otoczenie jest bardzo sympatyczne :D

Azumi Drakin @ Wednesday, June 8th 2005, 10:57 AM
Hmmm dobre dobre ;D.


[ 241 ] [Top] Artist: Telthona | Title: singiel | Time: 79 min
If this is an adult image, and you are old enough to view it, click on the image.

PaintBBS

[View Animation]
Telthona @ Saturday, June 4th 2005, 3:38 AM
już niedługo w sklepach ;)

Azumi Drakin @ Saturday, June 4th 2005, 11:48 AM
Bardzo ładne czy i skóra. Halftony wyglądają tu genialnie. Tylko gośc mógłby mieć czarna brodę ;D.

Telthona @ Tuesday, June 7th 2005, 12:01 PM
no... koniec :D specjalnie zrobiłam farbowany blond żeby podkreślić opaleniznę! XP

Rovenka @ Tuesday, June 7th 2005, 1:50 PM
Ok, jak tak to idziesz ze mną, bo jesteś taki.... rrr... męski xD. Bardzo sympatyczny okaz :D.

Alinell @ Wednesday, June 8th 2005, 6:32 AM
gdzie takich sprzedają? ja takiego kce :> chodz ze mna skoro takiś mój...i taki ladny..;.:>


[ 236 ] [Top] Artist: kek-san | Title: to aprops gościa z centrum | Time: 44 min
If this is an adult image, and you are old enough to view it, click on the image.

PaintBBS

kek-san @ Saturday, June 4th 2005, 2:28 AM


[ 229 ] [Top] Artist: Alinell | Title: Aniołek w Glanach | Time: 166 min
If this is an adult image, and you are old enough to view it, click on the image.

PaintBBS

[View Animation]
Alinell @ Friday, June 3rd 2005, 2:27 PM
Życzył ktoś sobie? :> A...Teli, patrz, Aniołek w Glanach ^________^ Czerwonych :D Szkoda, że blondyn czo,? =P ale jak sie komuś spodoba to...;DJestem z Ciebie dumna, Aniołku ^,.^
pomijając, że on ma korzenie też u diabełków ;D i ma takie rozdwojenie jaźni czasem. Czy należy tam do góry, czy tam na dół. w efekcie mieszka na ziemi <3
P.s., przepraszam, że tak długo mnie nie bylo ^____^"

(Edited on June 3, 2005, 2:31 pm)

Lilith @ Friday, June 3rd 2005, 2:39 PM
hehe :D zakochac to sie raczej w nim nie da rady, acz zaczynam byc zazdrosna ze wy umiecie malowac halftonami a ja nie :< poczatkowo mi sie to nie podobalo i nie uzywalalm, a teraz zaczyna mi sie podobac i nie umiem ...ooo ironio -_-

Alinell @ Friday, June 3rd 2005, 2:41 PM
Lil, naczysz się, o to sie nie martw :]
po prostu trzeba cwiczyc...;D

Asuka @ Friday, June 3rd 2005, 2:47 PM
powalajace xd

Telthona @ Saturday, June 4th 2005, 12:32 AM
...skoro takie rozdwojenie to skrzydełka powinny być czarne XDDDD
...jak go zobaczyłam to od razu pomyślałam że jest to harcorowy aniołek ^^ i rzeczywiście, szkoda trochę ze blond XD no ale ,,ci z góry'' teoretycznie mają to do siebie że są blondynami *-^
i jak ładnie zrobiłaś glany (love love!!!) prototyp moich, jak widzę XP i prześliczne kolorowanie! jaaaaaall... kurcze, mi się jeszcze nie udało takiego efektu osiągnąć ^^''''' świetne po prostu!!! tylko tło... mogłaś zrobić również halftonami. czarno-biało-czerwone XDDD ale i tak chodzi tu o główną postać, więc się nie czepiam *-*
(on ma takie słooodkie occczzzzyyyy ^^)

to jest chyba taki kieszonkowy aniołek w glanach XD wersja chibi? XD to ja zamawiam jeszcze wersję original XDDDDD (no wiesz o co mi chodzi... XDDD) tego sobie przyczepię do paska, do torebki, do portfela... (ee... może lepiej nie XD jeszcze się miedziakami otruje XD) i będzie mi podpowiadał na kartkówkach XPPPP

świetny miałaś ten pomysł XD takiego aniołka w glanach jeszcze nie widziałam XD dzięki beeeejbe :**************

Rovenka @ Saturday, June 4th 2005, 2:21 AM
Cieszę się All, że już wróciłaś do nas ^^. Ten janioł ma świetny ten czarny kubraczek x).

Alinell @ Saturday, June 4th 2005, 8:24 AM
Dziekuję ^^*

Ly @ Saturday, June 4th 2005, 10:13 AM
te buciki mi się podobają XD i kurde, co za fajne połączenie XD

Lucy @ Saturday, June 4th 2005, 12:17 PM
diablo-aniołkowaty...

przypomina mnie w wieku 6 lat...

Azumi Drakin @ Wednesday, June 8th 2005, 10:58 AM
Zabawny rysunek. Tylko te glany to wyglądają jak gumaki ale to szczegół ;p.


[ 223 ] [Top] Artist: Rovenka | Title: Water Element | Time: 150 min
If this is an adult image, and you are old enough to view it, click on the image.

PaintBBS

[View Animation]
(Archived)
Rovenka @ Friday, June 3rd 2005, 11:03 AM
No i mam szkielet wodniczki :P. Czy rusałki, żywiołaka, whatever... Skończę jak mnie ochota najdzie _^_ (haha)...

Asuka @ Friday, June 3rd 2005, 11:38 AM
Jaka slodziachna mordka X3 Te oooocka! Tylko chyba usta za nisko ^^"
Ale reszta cuuudo *-*

Midare @ Friday, June 3rd 2005, 11:54 AM
Oooooooo. To będzie najlepszyO_O Sliczna twarz. Fav na deviantartcie, o ile nie zwalisz kolorów:) właściwie, radzę umiścic równiez ten szic, bo jest cudny^^

Rovenka @ Friday, June 3rd 2005, 12:02 PM
Żeby szkic umieszczać? No... nie wiem... Dla widzów ten szkic może się okazać mało zrozumiały, tak tu nabazgroliłam xD. Dam gotowy już ;). Modlę się, żeby nie spieprzyć tego :P...

Alinell @ Friday, June 3rd 2005, 2:38 PM
no ladniutko. ciekawe co bedzie dalej *czeka na dalszy rozwoj wydarzen i trzyma kciuki zeby rys. doszedl do konca w calosci XD*

Midare @ Friday, June 3rd 2005, 11:26 PM
To chociaż wersję czarno-białą*^^*

Ly @ Saturday, June 4th 2005, 11:23 AM
Rov, wsadzaj na deva do scrapów nawet *_* piękne! (*-*)

Midare @ Monday, June 6th 2005, 8:45 AM
bee, a co to własciwie sa te scrapy? I kiribany? O_O

Rovenka @ Monday, June 6th 2005, 10:03 AM
Wow, skończone ^^'.
Midare, scrapy to niedokończone rysy a kiribany to obrazkirysowane specjalnie dla ludzi, którzy odwiedzają Twoją galerię i którzy natrafią na jakiś fajny numerek w "pare views" i Tobie go wkleją w komentach. Wtedy rysujesz coś specjalnie dla nich :D.

Lilith @ Monday, June 6th 2005, 11:05 AM
ladne ma wlosy :D tylko ja nie wiem te oczy wygladaja jak by byly 'przylepione' do twarzy jak jakas naklejka zwlaszcze to prawe , choc same oczy sa bardzo ladne to na twarzy nie ja jkiejs takiej glebi, takie to cieniowanie nie za bardzo....ale ogolnie rysunek bardzo ladny :) ta ma chyba najladniejsze wlosy ze wszystkich ^^

Lilith @ Monday, June 6th 2005, 11:07 AM
zapomnialam dodac, mam taka propozycje...narysuj teraz je wszystkie razem i tak zeby bylo widac cale ubranka :D pliiiiis ^^'

Midare @ Monday, June 6th 2005, 12:22 PM
Aha, czyli kiribany to podziękowania za iles tam wejśc na stronę? Można zrobic ot, tak bez otrzymywania wkleojnych numerków? ^^' jam niekumata... Ale dzięki^^ Na tysiąc coś walnę *^^*

Azumi Drakin @ Wednesday, June 8th 2005, 10:59 AM
Chyba najlepsza z tych żywiołów ;). Ładne oczy.


[ 221 ] [Top] Artist: Telthona | Title: Tak wygląda LATO | Time: 50 min
If this is an adult image, and you are old enough to view it, click on the image.

PaintBBS

[View Animation]
Telthona @ Friday, June 3rd 2005, 10:39 AM
ale mi się udziela to słoneczko... +_+
pamiętam, jak w podstawówce, za zamierzchłych czasów, na technice pod koniec wiosny a poczatek lata, rysowałam ,,pania lato'' albo ,,pana lato'' w kwiecisto-słomianych strojach, z naręczami kwiatów. co roku się to powtarzało, i mam tych obrazków już z 10, a na wszystkich ocena ,,5'' lub ,,6'' XD pani była bardzo wyrozumiała. ciekawa jednak jestem, co by powiedziała na perwersyjne, obnazone Lato? XD pewnie by mnie pogoniła... XD

Lilith @ Friday, June 3rd 2005, 10:48 AM
wow *_* strasznie ladna anatomia! ^^ i jakie ladne wlosy :D wypas ;]

Rovenka @ Friday, June 3rd 2005, 11:06 AM
Uuu... ma bardzo, heh, ładne piersi ;D. Tak.... I spojrzenie mi się podoba. Włosy powiem szczerze, niepodobają mi się :<... Tak jakoś.. Ale nie przejmuj się, bo obrazek jest ładny ^^.

Asuka @ Friday, June 3rd 2005, 11:40 AM
Cialko i mordka sliczne...
+__+ ale za wloski cie powinnam ukatrupic! ostatnio takie ladne zrobilas tej dziewczynie z fioletowymi ... cwicz kochana wiecej ^^ (moze raczej..najbardziej wloski bo reszta opanowana na 6 ^^)

Alinell @ Friday, June 3rd 2005, 11:40 AM
wow, nie wiedzialam ze to Ty O.o taki rys? Tel? wow...ja tak nie umiem X_x a ta anatomia takla Boska. wow

Nikson @ Friday, June 3rd 2005, 12:04 PM
Jesli tak lato wyglada to ja nie mam zastrzezen ;P Juz ją lubie ;P Tylko ta raczja troche grubaśna jest

Rovenka @ Friday, June 3rd 2005, 5:07 PM
Grubaśna :P...? Nie wypowiem się, niech inne dziewczyny zlinczują Nika, chętnie popatrzę xP.

Nikson @ Friday, June 3rd 2005, 11:23 PM
Pieprzona klawiatura :/ Miało być "Ręka jest grubaśna"

Telthona @ Saturday, June 4th 2005, 12:37 AM
hmn... może rzeczywiście za gruba XD (nie dość że kaślawa to jeszcze nierówna! XDDDDD) a co do włosów, wiecie, ja zawsze forewer end ewer miałam z nimi kłopoty. to że raz mi się udadzą, nie znaczy że zawsze już tak będzie, zwłaszcza w innym ułożeniu ^_-'''' no ale im więcej będę rysować tym szybciej się nauczę, nie? (przyspieszony kurs rysowania ,,przy okazji'' <-- bo zauważcie, że ZAWSZE staram się rysować postać tak, żeby jej włosy było widac, żebym trenowała, nie? XDDDD) nooooooo.... XD dzięi za wasze komentarze XD dzięki wam dążędo ,,samokształcenia'' co jest BARDZO interesujące :) noo.... cmok! :***


[ 184 ] [Top] Artist: Lilith | Title: No Title | Time: 235 min
If this is an adult image, and you are old enough to view it, click on the image.

PaintBBS

[View Animation]
Lilith @ Thursday, June 2nd 2005, 2:52 PM
eh jak zwykle nie wiem co to jest, wyjdzie w praniu ^^

Telthona @ Friday, June 3rd 2005, 5:44 AM
lil, albo głowa ciutkę za duża, albo ciało trochę za małe. mogłabyś poprawić tą rękę bo jest za chuda, i tułów bo trochę za krótki a udo w najszerszym momencie jest o połowę mniejsze od twarzy XD
jak to poprawisz, to może wyjdzie coś naprawdę fajnego, bo ma ładną twarz (i ta... ta rana cięta :])

Lucy @ Friday, June 3rd 2005, 6:06 AM
a może to tak miało być ? ^ ^ nowoczesne malarstwo artystyczne.

Lilith @ Friday, June 3rd 2005, 6:51 AM
nie Lucy nie mialo, Tel ma racje :D ja to wymarze ale sie spiszylam...

Telthona @ Friday, June 3rd 2005, 8:07 AM
o, i jak ładnie? XD brzuch idealny :D (sama chciałabym mieć taaaki... sexy... *-*) ściana teżok :D
tylko perspektywa tego z lewej; to ma być krawędż innych domów (cicha uliczka? XD) wydaje mi się że powinnaś trochę skrócić perspektywę, i tą uliczkę pod mniejszym kątem zrobić, choć w sumie i tak nie będzie taka jak jest teraz, psuć efektu, bo widzę że ślicznie ci idzie **

Lilith @ Friday, June 3rd 2005, 8:10 AM
tez sie skapnelam ze to cos jest zle :D musi byc tak jak mowisz pod mniejszym katem...zaraz sie wszystko poprawi ;]

Lilith @ Friday, June 3rd 2005, 8:26 AM
to jest nie fair ;/ animacja sie popieprzyla :<

Telthona @ Friday, June 3rd 2005, 9:12 AM
nawet nie wiesz ile razy mi się zrabała :/

ale prosze prosze, co ja widzę? nie no, te twoje linearty mnie zabijają :3 i te włooosy! (kreseczka, kreseczka.... kreseczka.... XD) extra! czekam na ,,the end'' :P

Lilith @ Friday, June 3rd 2005, 9:28 AM
teoretycznie tobie powinno wychodzic lepiej bo masz tablet :P ale ty sie poprostu nie przykladasz, a ja rysuje te kontury w przyblizeniu i co kawalek cos kasuje zmazuje i w ogole :< w ogole zaczelam kolorowac skapnelam sie ze nie na tej warstwie i musialam zmazac -_- bo jak sie pokoloruje na tej samej warstwie co kontury i sie bieze blur to sie kontury rozmazuja, normalnie do dupy :P

(Edited on June 3, 2005, 9:28 am)

Telthona @ Friday, June 3rd 2005, 9:36 AM
kobito, to ty zapomniałaś że mi się długopisik od tabletu rozwalił? *-* niedawno go rozwaliłam definito. a ostatnio staram sie rysować z dużym przybliżeniem..ekhymn... #-# no a z tym kolorowaniem to tak, tak właśnie bywa. zawsze trzeba sprawdzac warstwy!!! XD

Lilith @ Friday, June 3rd 2005, 9:42 AM
nie mow ze myszka rysujesz? *_* ja sie ostatnio pytalam o tablety i tak kombinuje :>

Telthona @ Friday, June 3rd 2005, 9:45 AM
no myszką, myszką... i coś myślę że myszką będę rysować do zasranej (za przeproszeniem ^^') śmierci. a najśmieszniejsze jest to, że nigdzie nie mogę dostać/kupić/dokupić/naprawić tego cholernego piórka! aa... co ja się będę męczyć XD

o, jakie łądne cienie ** coraz lepiej ci idzie kolorowanie skóry! ach, jak miło popatrzeć na ładnie pokolorowaną skórę ;)

Lilith @ Friday, June 3rd 2005, 10:01 AM
hehehe istotnie milo ^^ co do tabletu to nie wiem...ale chyba bedziesz musiala kupic nowy :< ja sobie wypatrzylam taki za 179 zl calkiem niezle ja mysle ;] pentagramu oczywiscie, a myszka idzie ci swietnie!!! naprawde :D

Alinell @ Friday, June 3rd 2005, 11:41 AM
hm ładne, czekam na koniec. Ale bez obrazy, czy to jest 'pani do towarzystwa'? XD tak wugląda XD podoba mi się do obojczykow. w dol jest niewymiarowa.

Lilith @ Friday, June 3rd 2005, 11:46 AM
wiem wlasnie ze jest niewymiarowa bede z tym jeszcze walczyc ;] i to nie jest pani do towarzystwa ^^" ona w ogole nie miala wygladaj jak taka pani :< ale ja tak ubralam, moze dlatego, jeszcze sie zobaczy co z tego wyjdzie

Alinell @ Friday, June 3rd 2005, 2:35 PM
to przez te czarna mini i o mur. tak to ma bardzo ladna buzie i oczęta a cieniowanie jest genialne. Patrze na animacje i ile ruchow! Woah, jak ty nad tym dlugo siedzialas O.o wszystko tak starannie woah

Telthona @ Saturday, June 4th 2005, 12:41 AM
...bo Alinell, Lil jest właśnie taką perfekcjonistką XD w czasie tworzenia nie dopuszcza do niedociągnięć dlatego zawsze to wygląda takie staranne i dokładne (a nie, tak jak ja... włosy do połowy nie dokolorowane bo za chaotycznie gumką mazała XD)

i kuurcze, ale ci łądnie to cieniowanie wychodzi o_0 i to moim sposobem XD nie myślałam że ktoś to tak szybko i dobrze opanuje (ekhemn.. wspominając swoje próby...) śliczne oczka *-* i wcale nie wygląda jak pani do towarzystwa :# All, tobie wszystko zawsze się kojarzy z ciemną stroną mocy? (czytajcie: all tego co złe i tego co opisują w gazetach, omija jak ognia XDDDDDD) mi sie podoba :D kończ tą dramatyczna scenerię! XD


[ 183 ] [Top] Artist: Telthona | Title: lato lato lato czeka! | Time: 139 min
If this is an adult image, and you are old enough to view it, click on the image.

PaintBBS

[View Animation]
Telthona @ Thursday, June 2nd 2005, 10:50 AM
i się chyba niedoczeka! buuuuu! JA CHCĘ JUŻ WAKACJE! albo przynajmniej żeby było już po radzie pedagogicznej, to będą luzy... łeeh... trzeba poczekać... ^^

Ly @ Thursday, June 2nd 2005, 12:32 PM
łahaaa co za oczyyyy *_* kończ to bo ci spokoju nie dam! życie zatruję *-* Łaaaa!

Lucy @ Thursday, June 2nd 2005, 12:35 PM
ly sie rozkręca.....

Eliot @ Thursday, June 2nd 2005, 12:37 PM
Raryyy :D Przystojniak ;) I jaka opalenizna... Spotkać takiego w wakacje nad morzem *rozmarzenie* ahhh...

Lilith @ Friday, June 3rd 2005, 12:00 AM
super ! :D cieniowanie jak zwykle jest super ;] a wlosy wygladaja jak by za duzo zelu uzyl :D troche taki irokez ;] ale i tak fajne. Ale dlaczego mam wrazenie ze z lewa reka jest cos nie tak?

Lilith @ Friday, June 3rd 2005, 8:27 AM
ah te oczy :D w ogole fajna perspektywa, mnie taka nie wychodzi :< kilka razy juz probowalam i dupa -_-

Telthona @ Friday, June 3rd 2005, 9:17 AM
no.... THE END X3 te spodnie miały wyjść jak dziny, ale zapomniałam szwów porobić (ajajaj!!! XD) może je jeszcze poprawię... hmn... drzewo dziwne, ale trawa nawet, w miarę trawiasta wyszła XD nawet nie wiecie ile mnie zachodu ta gupia trawa kosztowała XDDDD
dzięki za miłe komentarze :**** no, i co, Ly, nie zasiekasz mnie? XD

..po drobnym retuszu...
no, chyba lepiej z tymi szwami :)

(Edited on June 3, 2005, 9:32 am)

Rovenka @ Friday, June 3rd 2005, 11:10 AM
Lubię go do końca koszulki xD. Nie lubię jego spodni xDD. Gicior, fajna trawa i niebo itd :D. Choć.. drzewo nie drzewiaste... Aj.. nieważne :P. Fajne to je ^^.

Alinell @ Friday, June 3rd 2005, 11:39 AM
Woow Teli! Aleś machnęła dzieło sztuki *_____________* a ta koszulka? a uśmieszek? czemu to takie słodkie? ^____^

Midare @ Friday, June 3rd 2005, 11:57 AM
Nie luubiiiiiiisz spooooodnii? A czemu to? :D <idiotyczne kojarzenia mode:on>
Coś ma z twarzą... Ale za to co za cieniowanie:)

Rovenka @ Friday, June 3rd 2005, 12:04 PM
Nie patrzcie tak na mnie, tam nie było podtekstu :PP...
A może..? Eee... xP

Telthona @ Saturday, June 4th 2005, 12:45 AM
drzewo niedrzewiaste! <--- idealne określenie XD wiem wiem... pierwszy raz rysowałam na oe drzewo. a ze spodniami to też miałam jazdy, ale jakoś wybrnęłam i nawet mi się podobają (żałuję tylko że nie zmieściłam postaci CAŁEJ w kadrze. narysowałabym mu jakieś najki XDDD [tylko ze względu na to że większość chłopców zawsze poluje na najki XD)
a czemu to takie słodkie? All! CARPE DIEM! chwytaj dzień! ciesz się chwilą!!! z optymistycznego punktu widzenia! X)

Rovenka @ Saturday, June 4th 2005, 2:27 AM
Chłopcy polują na najki xD? Serio xD? Chyba muszę zrobić wywiad wśród co po niektórych ;). Bo to może być ciekawe xD.

Ly @ Saturday, June 4th 2005, 2:27 AM
muahahahaha *.* pyycha! x3


[ 179 ] [Top] Artist: Nikson | Title: Koncert | Time: 54 min
If this is an adult image, and you are old enough to view it, click on the image.

PaintBBS

Nikson @ Wednesday, June 1st 2005, 12:33 PM
Natchniony piosenką Metallici - Seek & Destroy

Rovenka @ Wednesday, June 1st 2005, 1:44 PM
O taaaak... wyładuj swój GNIEW!!! Czadu xP!!!
Hehe... teges.. mikrofon troche niewydarzony. Tak samo ta gitara i jego łapy. Ale i tak... czuję ten GNIEW :P!!! Tę MOC!!! Argghhh... xPP! Zajebiste xP!
xD

Telthona @ Wednesday, June 1st 2005, 1:53 PM
(a ty czasem nie słuchałeś hip-hopu? :P)
mikrofon ujdzie, choć brakuje mu kabla. jak się patrzę na gitarę to coś mnie w gardle ściska, ale i tak jest nieźle XD koleś ma fajne włosy *-* tylko troszkę za dużo tła. i to tak szarego XD choć w sumie nie jest źle :]

Lucy @ Thursday, June 2nd 2005, 5:23 AM
rączki jakies nieproporcjonalne ^ ^ popraw troche mikrofonik...a reszta jest bamboocha..on ma świetną minke...słodki taki.....spróbuj rysowac z większą ilością szczegółów..:D rysik mi sie podoba!

Azumi Drakin @ Saturday, June 4th 2005, 11:41 AM
Hmm ja tu słucham metaliki :D. Od kilku miesięcy tyyylko hardkor mi w głowie. Chociaż fajny jest kwałek "one" - polecam :D.


[ 178 ] [Top] Artist: Lucy | Title: Na pustyni | Time: 59 min
If this is an adult image, and you are old enough to view it, click on the image.

PaintBBS

Lucy @ Wednesday, June 1st 2005, 10:19 AM
potrzebuje opini....tło to tam rybka ..mam na myśli postac...

Nikson @ Wednesday, June 1st 2005, 11:39 AM
TO nie ty rysowalas na 100% ;P To chyba nie mozliwe ;P Przeciez to jest <przepraszam za wyrazenie> ZAJEBISTE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Supcio oczka i cienie na tubanie... Tylko ze on za gardzo stoi na glowie powinien byc pardziej przyklapniety... Jak zwykle są piksele wiec je popraw i tam z prawej strony turbany wjechalas na niego takoz zoltawom kreską... Ale najbardziej mi sie ta skala podoba!!!! Jak prawdziwa na pierwszy rzut oka... Mam nadzieje ze inni sie zgodzą z moim zdaniem

Lucy @ Wednesday, June 1st 2005, 11:47 AM
wow..dziękuje ^ ^

Lilith @ Wednesday, June 1st 2005, 11:50 AM
jej...wcielo mnie ^^ ale powiedz szczerze, ktos ci pomagal, albo sie wzorowalas na jakims rysunku? bo to jest takie nie w twoim stylu troche, nie ma blura, cienie sa swietnie rozmieszczone :D o to wlasnie mi caly czas chodzilo ;] jest extra !

Telthona @ Wednesday, June 1st 2005, 12:14 PM
ja w tle nie widze żadnej rybki XD

wreszcie się wzięłaś za solidy :) kolorowanie więc już masz mniejwięcej opanowane :D proponowałabym tylko jeszcze popracować nad proporcjami i anatomia jak i symetrycznością twarzy, choć już teraz wygląda nieźle (tylko ten beret za bardzo odstaje od głowy chyba XD) no ,ale oczka niezłe, nie powiem :)

Lucy @ Wednesday, June 1st 2005, 12:30 PM
moje własne, nikt nie pomagał :D ..usta chcialam poprawi ale mi sie komp zacina wiec juz zostawie takie :D

Lilith @ Wednesday, June 1st 2005, 12:48 PM
no to postepny w cieniowaniu sie piorunujace ;] nie no naprawde jest dobrze :) wszystko mi sie podoba oprocz lineartu, ale ja sama nie umiem to nie nie wtracam na ten temat :P

Rovenka @ Wednesday, June 1st 2005, 1:46 PM
Seryjnie, pojechałaś teraz. Skoro nikt Ci nie pomagał to ukłony dla Ciebie :D. Więcej takich rysów. Wszelkie rzeczy których mogłabym się przyczepić zostały wymienione wyżej... Ze swojej strony tylko dodam, że może byś popróbowała stopniowo zmniejszać aplet...

Midare @ Thursday, June 2nd 2005, 11:54 AM
Rany, Lucy... jak to zobaczyłam, nie mogłam uwierzyc, że to ty. Robisz postepy w takim tempie, że oglądaczom popcorn wywiewa:) Ide się zaszyc w kącik i skomleć... Jedyna uwaga: Te usta czerwone mi się nie podobuja. A co do apletu... sama prawie zawsze rysuje na domyślnym, ale Lucy dobrze wychodza rysunki na dużym^^ tak trzymać!

Lucy @ Thursday, June 2nd 2005, 12:16 PM
hehehe. dziękuje wam bardzo! ja chcialam usta poprawić ale mi sie komp zawiesza jak daje na re-tuch


[ 177 ] [Top] Artist: Telthona | Title: Haski sie cieszy :) | Time: 112 min
If this is an adult image, and you are old enough to view it, click on the image.

PaintBBS

[View Animation]
Telthona @ Wednesday, June 1st 2005, 9:46 AM
weeeeee -_-'' ale zrabałam perspektywe :[ a... z resztą. będzie trzymał świadectwo... może narysuję na nim czerwony pasek? :) (odzwierciedlenie marzeń na papierze :D) nooooo... ja już żyję końcem roku.

skończe później, bo póki co, to rok szkolny się nie skończył, a referat z histy na jutro jeszcze nie skończony. :( buśka!

Rovenka @ Wednesday, June 1st 2005, 11:35 AM
Oż! Uwielbiam postaci z dwukolorowymi oczyma (?) :D! Dziewczyno, jak Ty kolorujesz Oo! Ślicznie!
Tylko za duże bary, ale to łatwe do poprawienia, ne :)?

Lilith @ Wednesday, June 1st 2005, 11:44 AM
aa wiesz Rovenko powiem ci ciekawa rzecz, sposob w jaki koloruje Tel to jest chyba najprostrzy, najbardziej na odwal i najmniej wymagajacy dokladnosci sposob w jaki mozna kolorowac ;] acz efektowny jak widac :D tez mi sie podoba to tez pozwolilam sobie taki zastasowac ostatnio w kilku rysunkach ^^ (Tel nie bij ^^\") co do rysu od kad zobaczylam Urumi Kanzaki to to tez mi sie to strasznie podoba :D a w ogole mam ochote narysowac Azuse, ale boje sie ze mi nie wyjdzie, a ona taka ladna przeciez jest :D mialam tez ochote narysowac sir Integral Wingates Hellsing, ale to chyba nie moj styl rysowania ^^\' a rys mi sie podoba, oczy sliczne! tylko ramiona troszke za szerokie...

(Edited on June 2, 2005, 3:10 pm)

Telthona @ Wednesday, June 1st 2005, 11:50 AM
o cholera! rzeczywiście za szerokie bary!!! dzięki że powiedziałyście! dzięki dzięki dzięki dzięki dzięki dzięki dzięki... poprawię to jak będę to retuszować! XD

Po retuszu...

ja to naprawdę jestem zdolna. zeby spaprać zwykłą kratkę? no ale zawzięlo się dziecko że ma być niebieska koszula w kratke. bo jej się pdoobaja faceci w niebieskich koszulach w kratke. a po fakcie doszło do mnie, że na zakończeniu roku szkolnego to się powinno w galowych strojach być. po za tym zmieniłam mu te bary i sie jakiś piersiasty wydaje XD no nic...
nie narysowałam stóp bo wystrzeliłabym z glanami, a to juz by wogóle rozwaliło obrazek. i jeszcze przez pół godziny zastanawiałam się czy mu dorysować takie rumieńce... i stwierdziałam że jeszcze w życiu faceta nie widziałam jak się rumieni (szock?)

co do świadectwa... może to być błąd. powiedzcie, jesli coś źle zrobiłam z tym paskiem. ... bo wiecie, ja juz nie pamiętam jak wygląda świadectwo z czerwonym paskiem XP

(Edited on June 1, 2005, 2:28 pm)

Midare @ Thursday, June 2nd 2005, 12:00 PM
O ludzie, różnokolorowe oczy *_* KOCHAM! Mi sie ten rysunek podoba i to bardzo, zwłaszcza cieniowanie i kratka na koszuli. O twarzy nie wspominam:) Ale... jesli też kiedyś narysuję postac z dwukolorowymi slepkami, nie bierz tego za plagiat, dobrze? ^^'

Lucy @ Thursday, June 2nd 2005, 12:33 PM
super cienie ^ ^ i jedno oko niebieskie...drugie łółte..chyba widziałam to w jakimś filmie o wiedźmach

ps. jaki dekold ^ ^

Asuka @ Thursday, June 2nd 2005, 2:25 PM
roznokolorowe oczka rlz!! <3~~~~~~

Telthona @ Friday, June 3rd 2005, 9:41 AM
jaki dekolt? XDDDDD

jasne że nie wezmę tego za plagiat! ABSOLUTNIE, coś ty, bejbe :D a co, ja wymyśliłam dwukolorowe oczy? widziałam chyba z setki różnych wersji dwukolorowych oczu :D i wydaje mi się, że fajnie będzie jesli zasilisz ich twórców swoja osobą :]
co do kratki... naprawdę się podoba? :) o, jak miło! a miałam takie watpliwości co do niej... no ale upodobania w końcu wzięly góre i... no, jest co widzicie :D
dzięki za miłe komenty :D kocham was! :********

Alinell @ Friday, June 3rd 2005, 2:36 PM
juz sie zakochalam. *-*

Lilith @ Saturday, June 4th 2005, 1:40 AM
kolorowe oczy sie same wymyslily ^^ genetycznie...a tak nawiasem mowiac znalam kiedys laske ktora miala dwukolorowe oczy ^^

Telthona @ Saturday, June 4th 2005, 2:52 AM
(tylko All, nie za mocno, nie za mocno XDDD)

a ja mam w klasie chłopaka, które jedno oko ma brązowe, a drugie ma brązowe z kawałkiem niebieskiego (albo na odwrót z tymi kolorami... nie wiem, nie patrzę mu za często w oczy XD bo co ja będę z dzieciuchem gadać XDDD) pierwszy raz jak zobaczyłam te jego oczy to myślałam że zawału dostanę, naprawdę robia wrażenie. i nie wiadomo czy takiemu współczuć czy co... on jednak chyba jest z tych swopich oczu zadowolony ;) jak sie wszyscy przyzwyczaili, to żartowalismy, że ,,wiśnia'' (bo taka ma ksywę -_-') widzi na czarno-biało, albo na niebiesko-brązowo :D)


[ 169 ] [Top] Artist: Lilith | Title: No Title | Time: 44 min
If this is an adult image, and you are old enough to view it, click on the image.

PaintBBS

[View Animation]
Lilith @ Tuesday, May 31st 2005, 8:52 AM

Lucy @ Tuesday, May 31st 2005, 11:06 PM
sexy ^ ^ kończ nie moge się doczekać :D

Lilith @ Wednesday, June 1st 2005, 6:18 AM
a ja wlasnie chyba tego nie dokoncze, tak sobie to narysowalam bo chcialam cos sprawdzic...

Telthona @ Wednesday, June 1st 2005, 7:02 AM
woa XD ale anatomia! super! tylko twarz powinna być chyba bardziej z prawej strony :] i włosy trochę za bardzo szczecinowate. ale sama poza, ogonek i uszka i buska jest w dechę! wolałabym gdybyś to dokończyła, bo naprawdę świetnie się zapowiada! obojczyki, mostek, wszystko eleganckie. aż sie proci o czyściutki lineart! a wiem że ty potrafisz takie ładne robić1 więc podciągaj rękawy i do roboty XD

Alinell @ Friday, June 3rd 2005, 2:43 PM
kiedy to skonczysz? >]

Lilith @ Friday, June 3rd 2005, 3:01 PM
no wlasnie chyba nie skoncze :< chyba ze mnie kiedys najdzie ochota wielka na skonczenie tego...


[ 154 ] [Top] Artist: Rovenka | Title: Air Element | Time: 176 min
If this is an adult image, and you are old enough to view it, click on the image.

PaintBBS

[View Animation]
(Archived)
Rovenka @ Monday, May 30th 2005, 1:19 PM
Miała być woda, a wyszedł wiatr ;P... Jak zwykle do dokończenia, ale czuję, że już nie dzisiaj.

Asuka @ Tuesday, May 31st 2005, 4:52 AM
Buzka ma troszke dziwny ksztalt.
Ale bede czekac na koniec, ^^

^Sal @ Tuesday, May 31st 2005, 9:36 AM
Twarz mi się nie podoba... wydaje mi się jakaś dziwna.

Azumi Drakin @ Tuesday, May 31st 2005, 9:45 AM
Te żywioły to fajny pomysł. Ładne włosy, tak dużo tych kosmyków :D.

Rovenka @ Wednesday, June 1st 2005, 1:48 PM
At least ^^. Poprawiałam tą twarz... no nie wiem. Chyba troszkę lepiej jest. Mam nadzieję, że widać w tym wiatr :P. Mój żywiołek kofaniutki ^.^... xD

Lucy @ Thursday, June 2nd 2005, 12:29 PM
wow, ale się namęczyłaś :) bardzo mi sie podoba, ma taką słodką minke i piękne fioletowe oczka (też zawsze chciałam takie mieć) ..czy to na szyji to obroża? <lol> bardzo ładny rysik i dużo w nim pracy. Gratulacje Picasso

Azumi Drakin @ Saturday, June 4th 2005, 11:46 AM
Baardzo ładnie. Oczy są śliczne. W ogóle gratulacje.

Shiira @ Saturday, June 11th 2005, 10:21 AM
trochę za bardzo naciapane te wlosy... dobrze byloby gdzybys zaczynala rysowac kosmyki od samego przedzialka
i kontrastuj bardziej cieniowanie, bo na razie jest dośc... mdło...



Move to page - 1 - 2 - 3 - 4 - 5 - 6 - 7 - 8 - 9 - 10 - 11 - 12 - 13 - 14 - 15 - 16 - 17 - 18 - 19 - 20 - 21 - 22 - 23 - 24 - 25 - 26 - 27 - 28 - 29 - 30 - 31 - 32 - 33 - 34 - 35 - 36 - 37 - 38 - 39 - 40 - 41 - 42 - 43 - 44 - 45 - 46 - 47 - 48 - 49 - 50 - 51 - 52 - 53 - 54 - 55 - 56 - 57 - 58 - 59 - 60 - 61 - 62 - 63 - 64 - 65 - 66 - 67 - 68 - 69 - 70 - 71 - 72 - 73 - 74 - 75 - 76 - 77 - 78 - 79 - 80 - 81 - 82 - 83 - 84 - 85 - 86 - 87 - 88 - 89 - 90 - 91 - 92 - 93 - 94 - 95 - 96 - 97 - 98 - 99 - 100 - 101 - 102 - 103 - 104 - 105 - 106 - 107 - 108 - 109 - 110 - 111 - 112 - 113 - 114 - 115 - 116 - 117
OekakiPoteto v5.x by RanmaGuy and Marcello / PaintBBS by Shi-Cyan / NoteBBS by WonderCatStudio / OekakiBBS by Poo
English translation by: Theo Chakkapark
Load Time: 1.04106903076 secs