Witajcie na Oekaki Wszechbiblii!!! Zapraszam do zarejestrowania się, a zarejestrowanych - do rysowania! Tematyka - zasadniczo anime i manga, pożądane Slayers, ale oczywiście w praktyce bez żadnych ograniczeń.

Jest tylko kilka zasad:

  1. Proszę nie narzekać na swoje obrazki po zamieszczeniu ich.
  2. Proszę wszystkich rysujących o poswięcenie na swoje obrazki minimum 20 minut (optimum to 30). To zapewni, że praca kosztowała trochę czasu i wysiłku i będzie fair wobec tych, którzy pracowali godzinę lub nawet kilka. Nie będę masowo usuwała obrazków rysowanych krócej, ale... no, po prostu proponuję - myślę, że uczciwy - układ.
  3. Proszę nie pisać przy swoich obrazkach, że sa "nędzne, zwalone i do skasowania". Samokrytyka - tak, samobiadolenie - nie! Jak coś nie wyjdzie dokumentnie, zawsze jest "retouch".
  4. PROSZĘ, PISZCIE PO POLSKU!!!!... komentarze zamieniają się w zgrupowanie nieartykuowanych dźwięków i ciężko je przeczytać i zrozumieć. Wyobraźcie sobie, że ktoś tu wchodzi po raz pierwszy i widzi wszędzie blogomowę... można się przestraszyć ><. Wszystko jest dobre, ale w małych ilościach.

    Z góry dziękuję za przestrzeganie tych kilku punktów - i dobrej zabawy! ~ Agit

Move to page - 1 - 2 - 3 - 4 - 5 - 6 - 7 - 8 - 9 - 10 - 11 - 12 - 13 - 14 - 15 - 16 - 17 - 18 - 19 - 20 - 21 - 22 - 23 - 24 - 25 - 26 - 27 - 28 - 29 - 30 - 31 - 32 - 33 - 34 - 35 - 36 - 37 - 38 - 39 - 40 - 41 - 42 - 43 - 44 - 45 - 46 - 47 - 48 - 49 - 50 - 51 - 52 - 53 - 54 - 55 - 56 - 57 - 58 - 59 - 60 - 61 - 62 - 63 - 64 - 65 - 66 - 67 - 68 - 69 - 70 - 71 - 72 - 73 - 74 - 75 - 76 - 77 - 78 - 79 - 80 - 81 - 82 - 83 - 84 - 85 - 86 - 87 - 88 - 89 - 90 - 91 - 92 - 93 - 94 - 95 - 96 - 97 - 98 - 99 - 100 - 101 - 102 - 103 - 104 - 105 - 106 - 107 - 108 - 109 - 110 - 111 - 112 - 113 - 114 - 115 - 116 - 117

[ 1786 ] [Top] Artist: Nija | Title: alkohol ^^ | Time: 55 min
If this is an adult image, and you are old enough to view it, click on the image.

PaintBBS

[View Animation]
Nija @ Saturday, January 14th 2006, 2:47 AM
lol^^ ja chce piwka T_T

Anciol @ Saturday, January 14th 2006, 4:16 AM
Nija, co Ty tak szalejesz z tymi obrazkami? Może i nie mam nic tu do gadania, ale mogłabyś bardziej się postarać i skupiać na jednym rysunku, a nie rysować wciąż nowe... :) Co do tego rysunku to przeraża mnie ten palec, a raczej paznokieć,... ale ogólnie nie chcę być na "nie" więc rysunek ok :))

Lilith @ Saturday, January 14th 2006, 4:50 AM
wiec przedewszystkim moze najpierw dobrze nauczy sie rysowac na malym alpecie zanim narysujesz cos na duzym (gdzie bardziej widac wszystkie bledy i niedociagniecia) taka moja rada, ponad to fajnie by bylo gdyby toje obrazki byly bardziej staranne i dopracowane (50 minut to troche malo jak na taki duzy obrazek i to jeszcze waterami wykonany) no i zeby przypadkiem wszystkie nie byly takie same -_-" co do piwa to powiem tylko ze zajebiscie tuczy tak samo z reszta jak wszystkie inne alkohole ;]

Nija @ Saturday, January 14th 2006, 5:23 AM
chmm... paznokieć... ale przecież to maniurka nie jest... jak mój kumpel maluje sobie paznokcie dla checy
to nie patrzy czy wyjechał poza krawędź paznokcia czy też równo ma je obciete... wiec i na tym rysunku miał wyjść taki "nieład" xD tak samo jak i u niegi ^____^ a co dopracowania tego rysunku... nie wiem co tu więcej zrobić, sie znaczy domalować^_~
jak dla mnie full wypas!

SapphirelyGirl @ Saturday, January 14th 2006, 10:01 AM
ooo wygląda jakby świecił w ciemnosci :) mi sie podoba swiatło na twarzy ale i ogólnie fajne jak dla mnie :)

Telthona @ Sunday, January 15th 2006, 6:05 AM
nie cierpię jak metale się upijają. i nie cierpię ludzi którzy planują picie a potem rzyganie. to jest obrzydliwe.
nie jestem abstynentem, ale nie piję nałogowo. na dodatek tylko redd'sy. ludzie się ze mnie smieją, że piję ,,napoje alkoholowe'' - soczki XD
obrazek całkiem fajny. i perspektywa i kolorystyka. jednakże uwazam że gdybyś bardziej się nad tym pomęczyła, osiągnełabyś jeszcze lepszy efekt.

Azumi Drakin @ Sunday, January 15th 2006, 8:27 AM
Gdzieś już widziałam takiego głąba. Fajny rysunek. Gościu ma niezły ryj.

Nija @ Monday, January 16th 2006, 12:30 PM
czy ja wiem... raczej ten rysunek nie przedstawia typa z góry założonym planem "schlać się i rzygac!" tylko że " napije sie piwka dla rozluźnienia mięśni!" xD moze nad nim jeszcze popracuje... a nóż wyjdzie mi jeszcze lepszy...

Nija @ Monday, January 16th 2006, 1:55 PM
Przy okazji! Pozdro z Krakowa dla wszystkich ludzi z klimatu! glany i długie włosy RULEZ!!!

Telthona @ Monday, January 16th 2006, 3:19 PM
mój chłopak ma długie włosy, ale są one mocno skręcone więc wygląda jakby miał afro XD ale już potrafi je spiąć w taką fajną kitkę XD tyle że włosy z przodu mu wyłażą.. XD fajnie strasznie XD

a ten gościu może i nie wyglądałby jak taki co chleje by się zrzygać, gdyby nie wyciagnął środkowego palca ;) bardziej by mi tu pasował ,,AVE SATAN!!!'' <-- moje ulubione pozdrowienie XD wiadomo z jakim gestem --> \m/ buahahah XDDD

i też skorzystam ze sposobności :D pozdro dla wszystkich z klimatu!! (ale fajnie :D pierwszy raz daję pozdrowienia na wizji Wszechbiblii XD buahahaha XDD)


[ 1782 ] [Top] Artist: SapphirelyGirl | Title: bleee | Time: 32 min
If this is an adult image, and you are old enough to view it, click on the image.

PaintBBS

SapphirelyGirl @ Wednesday, January 11th 2006, 1:47 PM
bleee nieksończone ... co o o tym myslicie jak bezie wygladac?? -__- ... pozatek okropny jeszcze dizs chyba skoncze..

Lilith @ Wednesday, January 11th 2006, 2:01 PM
no calkiem ladna twarz, oze tylko oczy niesypetryczne, postaraj sie to wykonczyc jedna technika tzn tylko solidami albo tylko waterami i bedzie slicznie ;]

Hikaru-chan @ Thursday, January 12th 2006, 12:37 PM
Całkiem ładne taka zarozumiała i obrażona mi się wydaje ta panna


[ 1777 ] [Top] Artist: Nija | Title: bass | Time: 79 min
If this is an adult image, and you are old enough to view it, click on the image.

PaintBBS

[View Animation]
Nija @ Wednesday, January 11th 2006, 5:48 AM
jeszcze dokończe xD

Nija @ Wednesday, January 11th 2006, 6:24 AM
nio.. juz koniec..

Rovenka @ Wednesday, January 11th 2006, 7:29 AM
Rozumiem że lama sobie przejechała struną po twarzy ;P... No interesujące.
Popracuj nad dłońmi, choćby rysując swoje.

Nija @ Wednesday, January 11th 2006, 8:17 AM
jaka lama?? jak by juz coś to ON ma na imie Tim xD a co do dłoni to masz racje! ale wkońcu człowiek uczy sie na błędach a trening czyni mistrza xDDD

Nikson @ Wednesday, January 11th 2006, 11:28 AM
Zajebiscie nieprzyjemne uczucie... Chociaz nie mialem okazji poczuc struny na twarzy to przejechalo mi po reku... Boli jak cholera... I z ta krwia troche przesadzilas bo tak mocno sie nie leje ona

nightmare @ Wednesday, January 11th 2006, 1:26 PM
hm, a niedawno kogos innego oskarzalas o trudne dziecinstwo...no coz.
fajne. chociaz ta dlon jest dziwaczna
lama = lamerstwo.
rysujesz tablem czy moze myszka?

Nija @ Wednesday, January 11th 2006, 1:46 PM
myszką T_T i dla tego mi nic nie wychodzi! aaa.... a co do dzieciństwa... to jest przenośnia ^_~

Anciol @ Friday, January 13th 2006, 7:56 AM
od takiej struny to chyba aż tyle krwi nie powinno być? przecez to tylko male drasniecie, ja też rysuję myszką :3 ^^

Azumi Drakin @ Sunday, January 15th 2006, 8:37 AM
Wyczesał se basem w nos czy struna popopopoczesała? Ładne.

Nikson @ Monday, January 16th 2006, 8:57 AM
Widac ze na gitarach nie gracie... On stroil gitare... I ja przestroil ;P A krwi dlatego ze tam przy oku jest zyła... tylko jedno mnie jeszcze zastanawia.... dlaczego on ma jeszcze krew przy oku....

Nija @ Monday, January 16th 2006, 12:39 PM
hmm.. poczesał sie struna! a tak pozatym człowiek który nawet umie nastawiać struny i gra ostrą muze! nawet bardzo ostrą to mozę mu sie to przytrafić... nie raz były takie przypadki na koncertach.. a ta krew koło oka.. hmm.. brakowało mi czegos xD i tak fajniej wyglada... wzbudza kontrowersje... narzuca pytania.. ogólnie ciekawie wyglada!


[ 1776 ] [Top] Artist: SapphirelyGirl | Title: apple | Time: 25 min
If this is an adult image, and you are old enough to view it, click on the image.

PaintBBS

SapphirelyGirl @ Tuesday, January 10th 2006, 4:49 PM
niewiem czy to tło pasuje ale chcialm spróbowc takiego kontrastu wogóle dawno nic nie robiłam... maiałm inne sprawy ^^ i nie mam cigle tego piórka magicznego :( a o wy o tym myslicie?? XD

Nacia @ Wednesday, January 11th 2006, 1:02 PM
A ja o tym myślę, że mi się podoba i to bardzo. Do tego stopnia że sobie to zapiszę na dysku ^_^
Bardzo łądne zestawienie kolorów. Róż daje uczucie słodkości i nafaje temu jabłku smak, natomiast szary nadaje obrazkowi nieco powagi -- w efekcie tworzy się ciekawy, przyciagajacy oko efekt wizualny ^^
Jabłko wygląda jakby było narysowane węglem... Jak ty taki efekt uzyskałaś?
Naprawdę, jak dla mnie mały i niepozorny, ale cudny obrazek (chociaż nie mangowy ;)

SapphirelyGirl @ Wednesday, January 11th 2006, 1:10 PM
Dziekuje i bardzo :*:*:* niewiem ja poprostu jak rysuje na kartce to przepadam za ołówkiem ^^ jakos juz tak z przyzwyczajenia chyba tak zaczełąm sie waterem bawic XD miło takie komplementy usłyszeć :*


[ 1775 ] [Top] Artist: Drragie | Title: wysłannicy | Time: 46 min
If this is an adult image, and you are old enough to view it, click on the image.

PaintBBS

Drragie @ Tuesday, January 10th 2006, 9:46 AM
Szkoła niszczy człowieka. Porazka.

heh...

Azumi Drakin @ Sunday, January 15th 2006, 8:31 AM
Błędnie, dziecino. Szkoła nie niszczy potencjonalnego osobnika. Jedynie ludzie, któłrzy w niej są mogą zniszczyć jej ściany, przez co inne osobniki zostaną zdemoralizowane i niszczą inne potencjalne osobniki. Przez to nasz gatunek wymiera. Fajne jest to żółte na dole po mojej prawej.


[ 1774 ] [Top] Artist: Oska_mozaku | Title: JA NE!!!! | Time: 22 min
If this is an adult image, and you are old enough to view it, click on the image.

PaintBBS

[View Animation]
Oska_mozaku @ Tuesday, January 10th 2006, 6:03 AM
To taki szybki rysuneczek na pożegnanie!! Ale nie na zawsze!! Dzisiaj wyjerzdżam i nie będe mieć netu jak tylko mi założą po przeprowadzce to się tu znów pojawię!!!!! Pamiętajcie KOCHAM WAS!! I moge sie założyć że moja siostra będzie jak narazie za mnie nadrabiać wszystkie rysunki^^ Papapatki!! :*


[ 1773 ] [Top] Artist: Pachi-Chan | Title: Misio XD | Time: 23 min
If this is an adult image, and you are old enough to view it, click on the image.

PaintBBS

[View Animation]
Pachi-Chan @ Tuesday, January 10th 2006, 3:34 AM
Jestem tutaj pierwszy raz i nie za bardzo kapuje jak tego używać więc na początek takie cuś XD

Oska_mozaku @ Tuesday, January 10th 2006, 5:41 AM
Takie słodkie^^

Rahsed @ Tuesday, January 10th 2006, 8:52 AM
A mnie się nie podoba, bo tytuł mówi że misio, a wygląda toto jak...hm...krowa raczej. :-P


[ 1769 ] [Top] Artist: Nacia | Title: H-WIND | Time: 35 min
If this is an adult image, and you are old enough to view it, click on the image.

PaintBBS

Nacia @ Monday, January 9th 2006, 12:01 PM
Ciekawe czy podobny... Rysuję go po raz pierwszy w życiu ''

[Kocham te jego konstruktywne wypowiedzi z serii "#&#$%&^%" ^_____^]

Shiwa (Pilia) @ Monday, January 9th 2006, 2:26 PM
Serii nie widziałam, ale rysunek bardzo mi sie podoba. Świetny styl - prosty, a taki klimatyczny! :) Świetnie dobrane kolory ;) Jedyne do czego moglabym sie przyczepic to przedluzony kontur twarzy na papierosie ;) Po za tym mr...

vindumavia @ Monday, January 9th 2006, 3:37 PM
oo :) faktycznie , ograniczona kolorystyka pozytywnie wpływa na packe :) fajne :)

Oska_mozaku @ Tuesday, January 10th 2006, 5:41 AM
Eeeeeeeeeee!! O__o!! Ale suuuperr!! Nie mam co dodać ani ująć!!

Lilith @ Tuesday, January 10th 2006, 5:54 AM
bardzo podobaja mi sie takie oe fantastyczny styl :D

Hikaru-chan @ Tuesday, January 10th 2006, 8:48 AM
O jej!! Jakie cudne!!! xD co mu się stało ,że taki wściekły

Azumi Drakin @ Sunday, January 15th 2006, 8:20 AM
Łi. Niezły zalążek nowehgo stylu. Niu, fajne ;].


[ 1768 ] [Top] Artist: Hikaru-chan | Title: Rain | Time: 52 min
If this is an adult image, and you are old enough to view it, click on the image.

PaintBBS

Hikaru-chan @ Monday, January 9th 2006, 10:38 AM
Nu ... I ni eczepiać się parasola XDD

Nija @ Monday, January 9th 2006, 1:22 PM
jej dłoń.. dkoładnie nadgarstek... taki krzywy jakiś! to juz jest koniec czy dokończysz?? i musze... ten parasol też jakiś koślawy xDD

Nacia @ Monday, January 9th 2006, 1:31 PM
;_; Ona nie ma oka... I wygląda tak smutno T_T
Ładnie wyszedł ci lineartcik (chyba ma za szeroki nos... XD), ale jak dla mnie ten pomarańcz średnio pasuje. Kolory bardzo wpływają na klimat obrazka. Myślę, że dobrze by to wyglądało gdyby tło było zrobione waterami i było bardziej realistyczne (np. ulica w deszczu?)
Chętnie rzucę na to okiem, gdy dokończysz ;)

Rahsed @ Tuesday, January 10th 2006, 8:50 AM
Faktycznie, ta dłoń jest lekko nie teges. Poza tym co do całości to mam dziwne skojarzenie z NGE...ale to już może takie zboczenie zawodowe. XD

Nacia @ Wednesday, January 11th 2006, 1:03 PM
Rahsed --> skojarzenie z NGE jak najbardziej uzasadnione -- Ayanami też miała wiecznie okaleczone oczy XD

Rahsed @ Thursday, January 12th 2006, 5:31 AM
Mi sie raczej kojarzy *uwaga spoilery* z końcówką End of Evangelion gdzie Asuka po odrodzeniu miała obandażowane oko.

Hikaru-chan @ Thursday, January 12th 2006, 12:36 PM
O rety ale zepsułam obrazek. >.< zła na siebie jestem. Tło żałosne ale ja w tłach jestem beznadziejna. No trudno. Nie zabardzo wzrowoałam się Evangelionem chyba że tą opaską ale to podświadomie XD

Shiwa (Pilia) @ Thursday, January 12th 2006, 11:36 PM
Kiedys juz mialas podobny rysunek, ale teraz jest wiele lepiej wykonany.
Nie zwalilas obrazka! Swietnie ci wyszedl! Jest mroczny, niewyszczegolowiony. Idealnie pod klimat. Swietnie pocieniowana gora od tego zielonego kompletu. Buziak ;)

Hikaru-chan @ Friday, January 13th 2006, 7:04 AM
Był był podobny. Z taką GL. Ale ponieważ GL sa już bardzo oklepane zrobiłam taką. Dziękuje ^^ już myślałam ,ze zawaliłam a tu niespodzianka <ścisku Shiwe>

Azumi Drakin @ Sunday, January 15th 2006, 8:40 AM
Ładny rysunek. Fajny ma parasol.


[ 1761 ] [Top] Artist: Rahsed | Title: Naruto | Time: 161 min
If this is an adult image, and you are old enough to view it, click on the image.

PaintBBS

[View Animation]
Rahsed @ Sunday, January 8th 2006, 7:47 AM
Dobra, skończone, ale tło dodam jutro bo dziś już nie dam rady. :-P

Naruto jaki jest każdy widzi. xD

EDIT: Od około kwadransu jest jutro więc Naruto dostał tło. :)

(Edited on January 8, 2006, 2:39 pm)

(Edited on January 8, 2006, 4:12 pm)

nightmare @ Monday, January 9th 2006, 7:13 AM
naaaruuuutooo *O*! niaaa! ale wole itachi-seme ;3
fajne. tylko tlo troche za banalne :/ i oczka za blisko. to w koncu manga :)

Hikaru-chan @ Monday, January 9th 2006, 10:08 AM
O Naruś!! On ma chyba bardziej pyzatą buźke taki za męskik tutaj jest XDDD

Rahsed @ Monday, January 9th 2006, 10:15 AM
Khe khe, może być pewna różnica od prawdziwego Naruto bo generalnie rysowałem z pamięci. xP

Nacia @ Monday, January 9th 2006, 1:34 PM
Sam Naru jest w porządku ^_^ Ta mnocniej zarsowana linia szczęki dodała mu męskości.
Szkoda tylko, że kompozycja nie tego -- 1/2 obrazka jest praktycznie puste :/

Rahsed @ Monday, January 9th 2006, 1:58 PM
Trochę zmieniłem tło...wg. mnie teraz się lepiej prezentuje, no i nie jest tak pusto. ^^


[ 1755 ] [Top] Artist: Nija | Title: vicca | Time: 97 min
If this is an adult image, and you are old enough to view it, click on the image.

PaintBBS

[View Animation]
Nija @ Sunday, January 8th 2006, 4:25 AM
chmm... dokończe później!

Hikaru-chan @ Sunday, January 8th 2006, 4:57 AM

Hikaru-chan @ Sunday, January 8th 2006, 4:57 AM
O całkiem ładnie! Jakby robione pisakami XDDD Ale to chyba nie koniec? Przypomina mi to Jagienkę z krzyżaków XDDD

Nija @ Sunday, January 8th 2006, 5:05 AM
nio juz skończyłam xD

Rovenka @ Sunday, January 8th 2006, 6:18 AM
Taa... Jagienka stylizowana na demonicę xD bweheh..
Rysunek niezły, niezły... Całkiem sporzo.

Catlinn @ Sunday, January 8th 2006, 6:28 AM
Podoba mi się, ale ma trochę niesymetryczne usta i za grubą szyję ;3


[ 1753 ] [Top] Artist: Hikaru-chan | Title: Ania & her boy | Time: 118 min
If this is an adult image, and you are old enough to view it, click on the image.

PaintBBS

[View Animation]
Hikaru-chan @ Saturday, January 7th 2006, 12:47 PM
To moja koleżanka i chłopak który jej się podoba ale jeszcze ze soba nie chodzą ale to tylko kwestia czasu ^^ Nie pisze imienia chłopaka bo jeszcze ktoś ze szkoły wejdzie i wszystko się wyda. A i tak podobieństwo jest na tylke zabójcze że się niedowiedzą :P

Nikson @ Saturday, January 7th 2006, 1:09 PM
No doslownie to tak jak ja i Kasia... Nie jestesmy ze soba ale to kwestia czasu ;P I do tego chlopaka jestem bardzo podobny ;P tylko ze mam dluzsze wlosy i bardziej kanciaste okularki ;P

Hikaru-chan @ Saturday, January 7th 2006, 1:18 PM
A Kasia podobna do Ani?

Nikson @ Saturday, January 7th 2006, 2:32 PM
Gdyby miala wlosy do ramion i ciemniejsze... I jeszcze czarne ciuchy to moze i by byla podovna... a jeszcze co do rysunku... Popraw tej Ani reke bo za dlugie przedramie

Shiwa (Pilia) @ Sunday, January 8th 2006, 12:51 AM
racja :) przedramie lekko za dlugie ;) Do tego dodam ze ponizej lewej reki chlopaka (naszej prawej) jest za waski, poprostu przesun mu podbrzusze i tylek troche w prawo ;) Po za tym wiecej razacych bledow nie widze i rys mi sie bardzo podoba :) Czekam na end ;)

Hikaru-chan @ Sunday, January 8th 2006, 4:50 AM
Wrrr... nie umiem mu tego tyłka zrobić :P Wygląda jak jakiś głowonóg XDDDDD ech...

Hikaru-chan @ Sunday, January 8th 2006, 1:12 PM
Koniec :) takie to średnie ale przeżyć się da ^^ Miła niespodzianka mnie spodkała ^^ Dostałąma archiwy baaardzo dziękuje i baaaardzo się ciesze

nightmare @ Monday, January 9th 2006, 7:12 AM
to milo z twojej stony, ze narysowalas ja ze swoim wybrancem :)
wolalabym tylko, zeby oczy byly bardziej dopracowane. tzn, mam na mysli, iz galka oczna powinna byc biala. a tak to reszta jest ok. u faceta to ramie...ale juz zwrocono na to uwage :3

Hikaru-chan @ Monday, January 9th 2006, 10:04 AM
O.o zapomniałam wymazać tło z oczu xDDD oż! A tego faceta nie umiem poprawić


[ 1752 ] [Top] Artist: Nikson | Title: Kocham Cię Kasiu!:* | Time: 17 min
If this is an adult image, and you are old enough to view it, click on the image.

PaintBBS

[View Animation]
Nikson @ Saturday, January 7th 2006, 10:31 AM
To dla tej jednej, która zamieszkała na stałe w moim sercu :*:*:*:*:*

Catlinn @ Saturday, January 7th 2006, 11:58 AM
Sądzę, że jest warta lepszego rysunku, skoro ci na niej zależy ._.

Nikson @ Saturday, January 7th 2006, 1:08 PM
Lepsze rysunki wykonuje na kartkach..
A tu zauwaz na czas...

Agit @ Saturday, January 7th 2006, 1:26 PM
Wlasnie - czas, powinienes poswiecac wiecej czasu na rysunek, wtedy bylby lepszy.... nieregulaminowy jestes...

Nikson @ Saturday, January 7th 2006, 2:33 PM
<rzuca sie na kolana przed Agit> WYBACZ MI!!!!!!!!!! Postaram sie by to sie nie powtorzylo ;)

Hikaru-chan @ Sunday, January 8th 2006, 5:32 AM
Agit zaraz do do mu zapuka gość i "czy wie pani od kogą są te kwiaty?"

Nikson @ Sunday, January 8th 2006, 12:12 PM
*gleba*

Hikaru-chan @ Monday, January 9th 2006, 10:08 AM
xD co ty nigdy wybacz mi nie olgądałeś?

Nikson @ Tuesday, January 10th 2006, 8:23 AM
No wlasnie ogladalem... RAZ! ;P


[ 1748 ] [Top] Artist: Lori | Title: Angels | Time: 168 min
If this is an adult image, and you are old enough to view it, click on the image.

PaintBBS

[View Animation]
Lori @ Friday, January 6th 2006, 2:24 PM
Dokończe jutro :-P

nightmare @ Friday, January 6th 2006, 3:37 PM
hm. bakura. hm. *kojarzy jak czytala doujinshiny yaoi X3 ygo mialo najlepsze*

Catlinn @ Saturday, January 7th 2006, 1:45 AM
<333 Popracuj jeszcze nad cieniowaniem ;3 Na początek proponuję solidy...

Lori @ Saturday, January 14th 2006, 6:24 AM
Cush... nie miałam pomysły na tło^^' Ale Arcik skończony, tak jak powiedziałam XDD


[ 1747 ] [Top] Artist: Rovenka | Title: Hey, I'm here! | Time: 149 min
If this is an adult image, and you are old enough to view it, click on the image.

PaintBBS

[View Animation]
(Archived)
Rovenka @ Friday, January 6th 2006, 2:09 PM
Jeśli będzie mi szło - skończę. Jak nie... to rysuneczkowi mówię papa xP. Zupełnie nie mam pomysłów......

Shiwa (Pilia) @ Saturday, January 7th 2006, 1:01 AM
Hi Rov :) Znam ten bol braku pomyslu :( Zjedz czekolade :) Czasem pomaga ;)

Hikaru-chan @ Sunday, January 8th 2006, 12:39 PM
Ładne Rov ładne. Ona mi się fałszywa wydaje ,że niby taka niwinna ślicznotka biedne dziewcze a naprawde tylko by chłopów uwodziła XDDD

Nikson @ Monday, January 9th 2006, 6:16 AM
to poprostu jest autoportret Agi ;P ona uwodzi wszyskich... w tym 14-latkow :]

nightmare @ Monday, January 9th 2006, 7:08 AM
sliczna buzka i te wloski....mmm

Rovenka @ Monday, January 9th 2006, 1:37 PM
Ej to nieprawda :P. Nikson Ty gupi buraku xP.

Pen @ Monday, January 9th 2006, 3:13 PM
Słodkie Króv słodkie.. A ty Arturku patrz.. coś już chomik Ci odebrał.. a możesz stracić to wyżej.. Ja Ci radzę.. uważaj xP

Rovenka @ Thursday, January 12th 2006, 10:21 AM
SKOŃCZONE~!... tyle, że nie zapisane. Na szczęście zrobiłam screenshota widząc, że oekak się zawiesił przy ładowaniu :P.
Skończoną wersję możecie zobaczyć tu:
http://www.deviantart.com/view/27589793/

Hikaru-chan @ Friday, January 13th 2006, 7:22 AM
xD nie zabardzo mi te kolory pasują...Co nie oznacza ,że nie ładne. bardziej sobie wyobrażałam blondynke z rumieńcami i jasną cerą o niebieskich oczach xD A tu takie ganguro czy jak to sie pisze

Rovenka @ Friday, January 13th 2006, 11:53 AM
Szczerze? Ja też nie :P. Ale nie mogłam dobrać odpowiedniej żółci, która by wyglądała jak naturalny blond. No i tak to wyszło. Początkowo ona miała też mieć jasną cerę, ale jak popatrzyłam w paletę hadairo to też żaden mi nie pasował... takie nienaturalne troche te kolory tam są --'. Albo raczej nie takie jak bym chciała. Jednym słowem: miałam kieś problemy z doborem kolorów, dunno why...



Move to page - 1 - 2 - 3 - 4 - 5 - 6 - 7 - 8 - 9 - 10 - 11 - 12 - 13 - 14 - 15 - 16 - 17 - 18 - 19 - 20 - 21 - 22 - 23 - 24 - 25 - 26 - 27 - 28 - 29 - 30 - 31 - 32 - 33 - 34 - 35 - 36 - 37 - 38 - 39 - 40 - 41 - 42 - 43 - 44 - 45 - 46 - 47 - 48 - 49 - 50 - 51 - 52 - 53 - 54 - 55 - 56 - 57 - 58 - 59 - 60 - 61 - 62 - 63 - 64 - 65 - 66 - 67 - 68 - 69 - 70 - 71 - 72 - 73 - 74 - 75 - 76 - 77 - 78 - 79 - 80 - 81 - 82 - 83 - 84 - 85 - 86 - 87 - 88 - 89 - 90 - 91 - 92 - 93 - 94 - 95 - 96 - 97 - 98 - 99 - 100 - 101 - 102 - 103 - 104 - 105 - 106 - 107 - 108 - 109 - 110 - 111 - 112 - 113 - 114 - 115 - 116 - 117
OekakiPoteto v5.x by RanmaGuy and Marcello / PaintBBS by Shi-Cyan / NoteBBS by WonderCatStudio / OekakiBBS by Poo
English translation by: Theo Chakkapark
Load Time: 0.466952085495 secs