Witajcie na Oekaki Wszechbiblii!!! Zapraszam do zarejestrowania się, a zarejestrowanych - do rysowania! Tematyka - zasadniczo anime i manga, pożądane Slayers, ale oczywiście w praktyce bez żadnych ograniczeń.

Jest tylko kilka zasad:

  1. Proszę nie narzekać na swoje obrazki po zamieszczeniu ich.
  2. Proszę wszystkich rysujących o poswięcenie na swoje obrazki minimum 20 minut (optimum to 30). To zapewni, że praca kosztowała trochę czasu i wysiłku i będzie fair wobec tych, którzy pracowali godzinę lub nawet kilka. Nie będę masowo usuwała obrazków rysowanych krócej, ale... no, po prostu proponuję - myślę, że uczciwy - układ.
  3. Proszę nie pisać przy swoich obrazkach, że sa "nędzne, zwalone i do skasowania". Samokrytyka - tak, samobiadolenie - nie! Jak coś nie wyjdzie dokumentnie, zawsze jest "retouch".
  4. PROSZĘ, PISZCIE PO POLSKU!!!!... komentarze zamieniają się w zgrupowanie nieartykuowanych dźwięków i ciężko je przeczytać i zrozumieć. Wyobraźcie sobie, że ktoś tu wchodzi po raz pierwszy i widzi wszędzie blogomowę... można się przestraszyć ><. Wszystko jest dobre, ale w małych ilościach.

    Z góry dziękuję za przestrzeganie tych kilku punktów - i dobrej zabawy! ~ Agit

Move to page - 1 - 2 - 3 - 4 - 5 - 6 - 7 - 8 - 9 - 10 - 11 - 12 - 13 - 14 - 15 - 16 - 17 - 18 - 19 - 20 - 21 - 22 - 23 - 24 - 25 - 26 - 27 - 28 - 29 - 30 - 31 - 32 - 33 - 34 - 35 - 36 - 37 - 38 - 39 - 40 - 41 - 42 - 43 - 44 - 45 - 46 - 47 - 48 - 49 - 50 - 51 - 52 - 53 - 54 - 55 - 56 - 57 - 58 - 59 - 60 - 61 - 62 - 63 - 64 - 65 - 66 - 67 - 68 - 69 - 70 - 71 - 72 - 73 - 74 - 75 - 76 - 77 - 78 - 79 - 80 - 81 - 82 - 83 - 84 - 85 - 86 - 87 - 88 - 89 - 90 - 91 - 92 - 93 - 94 - 95 - 96 - 97 - 98 - 99 - 100 - 101 - 102 - 103 - 104 - 105 - 106 - 107 - 108 - 109 - 110 - 111 - 112 - 113 - 114 - 115 - 116 - 117

[ 1289 ] [Top] Artist: Telthona | Title: jesień | Time: 450 min
If this is an adult image, and you are old enough to view it, click on the image.

PaintBBS

[View Animation]
Telthona @ Saturday, September 24th 2005, 3:48 AM
to dopiero lineart. kolory będą ciepłe jak jesień :)

Nacia @ Saturday, September 24th 2005, 6:12 AM
Ładnie :) Ten wiaterek sprawia wrażenie nieco silnego ^^ Ta szyja jest trochę nienaturalnie wygięta do przodu, ale nieszkodzi -- praca nabiera odrobiny niesamowitości. Acha, gdzie znika dalsza część drugiej ręki? Wogóle watro ją trochę podnieść do góry, bo ramię i łopatka jest za nisko w strosunku do drugiej.
Czekam na kolorki ^_^

Lilith @ Saturday, September 24th 2005, 9:28 AM
no fakt szyja troche dziwna ale konturki to ja podziwiam ^^ dawaj te kolorki to powiem cos wiecej ;]

Rovenka @ Saturday, September 24th 2005, 11:12 AM
Większą dłoń ja bym dała ^^. I popracowała toćku nad skrzydełkami. I to syćko ;).

Shiwa (Pilia) @ Sunday, September 25th 2005, 12:24 AM
moglabys jej pofalowac na wietrze truszke wloski :) no i by bylo miodzio :D czekam na end :)

Hikaru-chan @ Sunday, September 25th 2005, 7:31 AM
Nie zabardzo mi sie to podoba XD ale nie przejmujcie się ja mam zrytu gust XD (śliczne kolorowanko się zapowiada)

Nacia @ Wednesday, September 28th 2005, 12:17 PM
Takie ładne kolorki i temat, Kiedy dokończysz???


[ 1287 ] [Top] Artist: Nacia | Title: Undine | Time: 51 min
If this is an adult image, and you are old enough to view it, click on the image.

PaintBBS

Nacia @ Friday, September 23rd 2005, 10:40 AM
Żeński duch wody.
Trochę mało mangowo, ale cóż.

Shiwa (Pilia) @ Friday, September 23rd 2005, 1:23 PM
swietne!! zadnych zastrzezen! :)

Hikaru-chan @ Saturday, September 24th 2005, 1:24 AM
Łaaaa!!! Genialne! Śliczne kontury...takie artystyczne mimo że poszarpane efekt cudowny

Lucy @ Tuesday, September 27th 2005, 2:25 PM
wow..superowe...


[ 1283 ] [Top] Artist: Nacia | Title: Crimson Fear | Time: 35 min
If this is an adult image, and you are old enough to view it, click on the image.

PaintBBS

Nacia @ Thursday, September 22nd 2005, 2:36 PM
No dobra, układ dłoni i twarz nie jest moja ~.~ Ale cała reszta hand made by me.
Ten obrazek to tak na dobranoc ^-^

Lilith @ Thursday, September 22nd 2005, 9:59 PM
super :D i tlo i twarz i ta minka ^^ bardzo fajne

Hikaru-chan @ Friday, September 23rd 2005, 8:30 AM
O.o! Genialne! podoba mi się bardzo

Telthona @ Saturday, September 24th 2005, 12:57 AM
postać i jej ułożenie ogólnie mi się podoba :) i tło i cieniowanie, wszystko takie celowe :) ten lineart może colowo jest taki rozwalony, ale myslę że mogłabyś jeszcze nad nim popracować :) wtedy byłoby naprawdę ładnie :)


[ 1282 ] [Top] Artist: Vinga | Title: Green | Time: 46 min
If this is an adult image, and you are old enough to view it, click on the image.

PaintBBS

Vinga @ Thursday, September 22nd 2005, 1:17 PM
A takie chyba znowu bez pomysłu babranie..

Nacia @ Thursday, September 22nd 2005, 1:46 PM
Orginalne ^_^ Takie lubię :) To coś czym jest ubabrane to krew, nie? Przez te zielono-czarne paski w tle, i wogóle perspektywe, wszytsko nabiera niesamowitego charakteru ^^ Zatrzeżenia tylko co do te drugiej reki i brakującej (?) części ciała ^^'

Vinga @ Thursday, September 22nd 2005, 11:46 PM
bo tak.. w tej rece, to widac tak tylko do łokcia... dlatego zrobilam ciemniejsze a reszty reki nie widac.. ona ja ma tak wzdluz tlowia..


[ 1281 ] [Top] Artist: Nacia | Title: Donut (nazwa poprawiona ^_^) | Time: 36 min
If this is an adult image, and you are old enough to view it, click on the image.

PaintBBS

Nacia @ Thursday, September 22nd 2005, 8:40 AM
Ladies & Gentleman.... Oto Vash the Stampede, zwany także Ludzkim Tajfunem najlepszy Gunmen pod słońcem! ^o^
Dobra, żartuję, tego to juz chyba wszytscy i tak znają.
Gorąco polecam wszytskim którym podobał się FMA lekturę Triguna ^_^

(Edited on September 26, 2005, 9:11 am)

Midare @ Thursday, September 22nd 2005, 10:06 AM
Mój kochany Vash! Śliczny rysunek, podobaja mi się kontury, kolory i pomysł:) Aha, i to się donut pisze XD

Rovenka @ Thursday, September 22nd 2005, 1:38 PM
Ziąąą on jest idealny :D! Świetnie go narysowałaś.


[ 1279 ] [Top] Artist: Lilith | Title: | Time: 181 min
If this is an adult image, and you are old enough to view it, click on the image.

PaintBBS

[View Animation]
Lilith @ Thursday, September 22nd 2005, 7:19 AM
no proporcje to juz chyba tradycyjnie poszly sie ... ekhm ^^" a tak poza tym to ta sama postac co i pstatnio (czyli jakies 2 i 3 rysunki temu ;]) a tutaj jak ktos by byl zainteresowany rowniez ta sama postac z tym ze rysowane w photoshopie i jeszcze nie skonczone http://img233.imageshack.us/my.php?image=she0of.jpg no to by bylo na tyle ;]

Hikaru-chan @ Friday, September 23rd 2005, 8:52 AM
Szczerze mówiąc kompletnie mi się to nie podoba...To jest okropne...Zaznaczając od maksymalnie zwalonych proporcji kończąc na okropnej tematyce od której mi niedobrze ale to już kwestia gustu

Lilith @ Friday, September 23rd 2005, 9:06 AM
proporcje juz troche poprawilam. glowa jest za duza ale na to juz nic nie poradze taki mam styl ;/ a tematyka ;] no coz cos czuje ze moje najblizsze prace beda mialy tylko taka ;] z zamilowania do wampirow krwi i ogolnie mroku

Lilith @ Friday, September 23rd 2005, 9:23 AM
a tak w ogole to mam wrazenie ze nikomu tutaj juz nie podobaja sie moje prace :<

Nacia @ Friday, September 23rd 2005, 9:48 AM
No co ty, mnie się podoba, a najbardziej kolorystyka ^^ -- wykolorowanie jest super. To zachwianie proporcji da się przeżyć. Ogólnie nie przepadam za modną ostatnio "mroczną" tematyką, ale ten obrazek "nie narzuca się" (tzn. żadne dramatyczne pozy, folen-endżele i "masakra piłą mechaniczną"), a to sobie cenię. Ładny, kameralny kawałek arta ^_^

Shiwa (Pilia) @ Friday, September 23rd 2005, 1:22 PM
glowka sliczna i cieniowanie tez.. ale tego ciala nie da sie zniesc! przepraszam
co do rysunku z linka: swietne, po za tym ze usta sa za bardzo w prawo a biust za nisko. po za tym jest ok ;-)

Telthona @ Saturday, September 24th 2005, 1:00 AM
kurde, coraz lepiej ci idzie :) ładnie pokolorowałaś tło. ale krew na ranach jest zbyt marchewkowa jak dla mnie XD no i blaski na włosach trochę za mało błyszczące. ale cieniowanie skóry perfekcyjne :) a to co podałaś w linku to też twoja robota? świetne kolorowanie :)

Lilith @ Saturday, September 24th 2005, 9:08 AM
dzieki za komentarze ^^ juz mialam sie zalamac...tak to co podalam w linku tez jest moje, bo i po co miala bym pokazywac cudze prace, tym bardziej ze to moja postac ;] Copyright :P

Lucy @ Thursday, September 29th 2005, 12:31 PM
wspaniałe!!! mój ukochany styl.. :>

Lilith @ Friday, September 30th 2005, 1:48 AM
moj tez Lucy, moj tez ;]


[ 1277 ] [Top] Artist: Alinell | Title: Jabadaba | Time: 54 min
If this is an adult image, and you are old enough to view it, click on the image.

PaintBBS

[View Animation]
Alinell @ Monday, September 19th 2005, 1:40 PM
Hmm człowiek z dalekich krain...Przodek jakiś nasz :D

^Sal @ Wednesday, September 21st 2005, 1:32 PM
Ta sama uwaga, co wyżej...

Lilith @ Wednesday, September 21st 2005, 9:39 PM
fajne tlo, a reszta hmmm jako ze nie przepadam za halftonami i poszrpanymi konturami srednio mi sie podoba


[ 1276 ] [Top] Artist: Lucy | Title: No Title | Time: 43 min
If this is an adult image, and you are old enough to view it, click on the image.

PaintBBS

Lucy @ Monday, September 19th 2005, 12:52 PM
nudy..

Hikaru-chan @ Monday, September 19th 2005, 12:59 PM
Właściwie to nawet objechać i się tego nie chce bo bym musiała powtarzać to co zawsze

Shiwa (Pilia) @ Tuesday, September 20th 2005, 12:52 AM
racja hikaru... racja... jak sobie przypominam to taka uparta w niesluchaniu sie rad byla kiedys agusia. nie radze powtarzac jej bledu.


[ 1275 ] [Top] Artist: Nacia | Title: Conversation? | Time: 27 min
If this is an adult image, and you are old enough to view it, click on the image.

PaintBBS

Nacia @ Saturday, September 17th 2005, 5:18 AM
Łaaa... Wybaczcie mi, jestem po prostu obsesyjnie zafascynowana klasycznymi japońskimi Okekaki ~_~ [http://arufa-hisamaru.lolipop.jp/nikkilog19.html]

Midare @ Saturday, September 17th 2005, 12:17 PM
Bardzo ładny rysunek:) Podobają mi się ich miny. Ooo, to ten "Apple brother"! Hura!

A czym się różnią klasyczne japońskie oekaki od reszty? :P

Nacia @ Saturday, September 17th 2005, 12:42 PM
Klasyczne japońskie oekaki a reszta świata... różnią się w sumie wszytskim ^^' techniką, jakością, tematyką, et cetera. No ale to juz dłuzszy wykład by sie z tego zrobił, a zamiast tego polecam pobuszować trochę wśród "japońców" :)

Rovenka @ Saturday, September 17th 2005, 1:21 PM
To ja bym poprosiła linki do kichś fajnych dżapańskich oekaki :).

A rysunek b. fajny :). Lubię tego facia xD.

Midare @ Sunday, September 18th 2005, 12:23 PM
Ja też lubię, tyle że Nacia konsekwentnie milczy na temat jego personaliów... Nacia, przerwij swoje milczenie! Who is He? *-*

Rovenka @ Sunday, September 18th 2005, 1:35 PM
Napisała kto to :). W komentarzu pod "Snavelerem" są jego personalia xD.

Nacia @ Monday, September 19th 2005, 7:59 AM
O tym faciu już wspominałam pod "snavelerem", a tu jest tego oficjalny art:
http://www.fantasyanime.com/legacy/topart08.jpg

Telthona @ Saturday, September 24th 2005, 1:13 AM
twarz kolesia z tyłu jest trochę aproporcjonalna XD ale charakter obrazka i wyraz twarzy tej dziewczyny jest bardzo sympatyczny :) ogólnie sprawia miłe wrażenie :)


[ 1273 ] [Top] Artist: Lucy | Title: Nie kochane misie | Time: 30 min
If this is an adult image, and you are old enough to view it, click on the image.

PaintBBS

Lucy @ Friday, September 16th 2005, 4:46 AM
Przetnij raz żyletką tak
By krew płyneła długo
Misia weź i jego też
Okalecz tak głęboko
Śmiej się aż zobaczysz jak
Z guziczków lecą łzy szmaciane
Zobacz to i przytul go
I przeproś tak nieszczerze
Weź wzrór z nich -rodziców swych
Których łzy są fałszywe
A potem uśmiechnij się i obiecaj że
Już zawsze będzie dobrze
I przyrzeknij mu że nigdy już
Więcej tak nie zrobisz

Żyletkę weź i potnij znów się
Nie patrząc w jego ślepia
A potem marz że patrzysz w twarz
Tego misia z obrazka
Wiedz że miś twój nie smuci się
-on przyzwyczaja się do ciebie
Tylko czasem go boli to
Że z guziczków łzy lecą
Bo choć ząbki zaciska i piąstki
Ból i tak perełki wyciska

I marzy twój miś że to o nim śnisz
Że to jego w snach przytulasz
Więc nie mów mu
Że chcesz zamienić go
Na misia z obrazka
Bo skoczy kiedyś z dziestątej półki
W Twoim pokoju...

Ostrzeżenie te na poważnie weź
Bo niekochane misie kaleczą się

Cichutko marz o misiu...
Z obrazka dziewczynki
Z obrożą na szyjce...


[ 1272 ] [Top] Artist: Nacia | Title: Linkuś | Time: 25 min
If this is an adult image, and you are old enough to view it, click on the image.

PaintBBS

Nacia @ Wednesday, September 14th 2005, 9:26 AM
Miało być więcej Linka, więc jest -- scena z życia bohatera poza etatem ^_^

Hikaru-chan @ Wednesday, September 14th 2005, 10:37 AM
Łoooo jaki koffany <ślinotok> kradne <bierze pod pache i ucieka>

Rovenka @ Wednesday, September 14th 2005, 1:31 PM
Huehue, Link po godzinach - tylko dla odważnych ;D. Słooodki jest :). Ach, te jego buciki ^^...


[ 1269 ] [Top] Artist: Rovenka | Title: Losted | Time: 106 min
If this is an adult image, and you are old enough to view it, click on the image.

PaintBBS

[View Animation]
Rovenka @ Tuesday, September 13th 2005, 11:34 AM
Tak na przypomnienie o swoim istnieniu ;). Nudno mi było i jakoś tak smutno to pozwoliłam sobie na rysuneczek.
---
Skończone! :)

(Edited on September 13, 2005, 2:46 pm)

Nacia @ Tuesday, September 13th 2005, 11:57 AM
Nie jest jeszcze skonczony? Ciekawe co dodasz :) Dłonie trochę do poćwiczenia, ale za to śliczne rysy twarzy ^^

Shiwa (Pilia) @ Tuesday, September 13th 2005, 9:37 PM
Rov... tylek za waski dalas ;-) po za tym ze jej wloski z lewej strony wklesly to chyba zadnych wiecej zastrzezen nie mam. jak zwykle rys charakterystyczny :) pozdrawiam

Lilith @ Tuesday, September 13th 2005, 9:56 PM
a ja nie mam zadnych zastrzezen, uwazam ze jest dobrze ^^ bardzo mi sie podoba :)

Telthona @ Wednesday, September 14th 2005, 6:36 AM
skrzydła mi się podobają:)

Nacia @ Wednesday, September 14th 2005, 9:31 AM
Co tu dużo mówić... Śliczniutkie :)

Hikaru-chan @ Saturday, September 24th 2005, 7:55 AM
Ładne ładne! Biodra za wąskie ale nie można powiedzieć ,że to błąd bo ostatnio coraz więcej takich dziewczyn się pojawia O.o (fakt ,że nie przepadam za otyłością i nadwagą [ale nic do tych ludzie nie mam i ich nie krytykuje] ale takie chude laski to już przesada )


[ 1268 ] [Top] Artist: Hikaru-chan | Title: Rycerzynka | Time: 211 min
If this is an adult image, and you are old enough to view it, click on the image.

PaintBBS


(Archived)
Hikaru-chan @ Tuesday, September 13th 2005, 10:26 AM
Skończyłam ^^ Nie miałam dłuuugo pomysłu na tło ,aż w końcu powstała jakaś kosmiczno-marsiańska pustynia XD

(Edited on September 24, 2005, 1:22 am)

Lucy @ Tuesday, September 13th 2005, 10:43 AM
masz sliczne ryski ale w kazdym mi sie tylko jedno nie podoba....twarz..ma taki dziwny kształt ..

Nacia @ Tuesday, September 13th 2005, 12:02 PM
Racja, każda twoja grafika jest ładna, ale twarz nieco psuje efekt. Za wysoko stawiasz oczy, do tego są ciut za wielkie i często "jedno oko patrzy w tę stronę a drugie w tamtą"...
A tak trzymajac się tej pani tutan na obrazku to podoba mi się linia jej pleców. No i z fryzury przypomina mi Sheril z Seimadena ^_^

Nacia @ Monday, September 19th 2005, 7:46 AM
Oo... TAK! TAK! Teraz jest supe~r! XD Zrób jakieś fajowe tło i pocieniuj te zielone elementy to normalnie wpadnę w zachwyt ^-^

Shiwa (Pilia) @ Tuesday, September 20th 2005, 9:43 PM
<szczena opada>dawaj tło i normalnie bede za archiwem :O

Hikaru-chan @ Wednesday, September 21st 2005, 10:49 AM
A tylko pomysł musze na tło^^ jakieś oferty

^Sal @ Wednesday, September 21st 2005, 1:33 PM
Cieniowanie w niektórych miejscach nieco bezsensowne, ale myślę, że to jeden z twoich najlepszych rysunków ^^

Lilith @ Wednesday, September 21st 2005, 9:42 PM
jej :D jaka ona ma sliczna twarz! naprawde cudniasta ^^ no i te wloski :) reszta tez niezla chociaz nie za bardzo podobaja mi sie jej lokcie...

Telthona @ Saturday, September 24th 2005, 1:15 AM
z daleka wygląda lepiej :) ale ładnie pocieniowałaś, naprawdę. tylko te nakolanniki są chyba trochę niewygodne :)

Nacia @ Saturday, September 24th 2005, 3:34 AM
Fajne tło -- pasuje. Ten księżyc robi atmosferę :) Gratulacje ^_^

Asuka @ Saturday, September 24th 2005, 7:56 AM
Nie poznalabym w zyciu ze twoje!
Ta twarz jest genialna!
Ksztalt i wogole wszystkie elementy na niej!
Jestem pod wrazeniem!
I tlo tesh genialne!


[ 1267 ] [Top] Artist: Nacia | Title: In the Rain | Time: 29 min
If this is an adult image, and you are old enough to view it, click on the image.

PaintBBS


(Archived)
Nacia @ Tuesday, September 13th 2005, 9:17 AM
Mój pierwszy raz w 100% watercolor ^_-

Telthona @ Tuesday, September 13th 2005, 9:25 AM
ooo... *-* całkiem fajny obrazek całkiem fajną techniką ^^ i te uszka XD i ta czapeczka XD kurde XD piotruś pan XX

Yuri @ Tuesday, September 13th 2005, 9:30 AM
Telthona ja ci dam piotrusia pana to przeciez LINK :D! Nacia postaralas sie, to jest pinekne, tak trzymac, poprosze wiecej tego Bishonena ^^

Rovenka @ Tuesday, September 13th 2005, 10:21 AM
"Link here come to town! Come to save the Princess Zeeeelda..." ;D Od razu jak widzę Linka mam w głowie "Legend of Zelda" Systemu :) <3...
Świetny rys, dla mnie bomba :D!

Shiwa (Pilia) @ Tuesday, September 13th 2005, 11:58 AM
genialne! gratulacje :) zadnych zastrzezen! jak narazie moj ulubiony rys :>

Telthona @ Wednesday, September 14th 2005, 6:35 AM
link? a skad on jest? bo chyba go nie znam ^^''

Rovenka @ Wednesday, September 14th 2005, 1:21 PM
Telciu, z Link jest z Zeldy! Z ZELDY :D! Swoją drogą nie lubię tej gry, ale Link? Why not, gościa lubię, ładny jest ^^.


[ 1264 ] [Top] Artist: Alinell | Title: No Title | Time: 83 min
If this is an adult image, and you are old enough to view it, click on the image.

PaintBBS

[View Animation]
Alinell @ Monday, September 12th 2005, 11:37 AM
coś brakuje? skończę.

Shiwa (Pilia) @ Monday, September 12th 2005, 12:06 PM
nom :> reszty :D (np. ucha ;) no i brak kontorkow, kolorow, cieni...) wiem wiem wiem :D skonczysz :D

Telthona @ Tuesday, September 13th 2005, 8:17 AM
no więc tak. oczko jest śliczne i uśmieszek też (>:D) szyja jest za krótka. i tak nie zmieścisz ramion więc po co na siłę pokazywać że ta szyja nie jest prosta jak pień? XD powinna taka być(nie w dosłownym tego slowa znaczeniu oczywiście XD) kości policzkowe bym troche skosiła XD no i słuchaj. czubka głowy też nie zmieścisz, więc po co włosy rysujesz od czubka głowy? powinny się zaczynać od przedłużenia najszerszego punktu kości policzkowych.

ale pokazałam dzisiaj izce i aśce kilka twoich obrazków z realu XD izka zaczęła płakać że moja młodsza siostra rysuje lepiej od niej XD

Lilith @ Wednesday, September 14th 2005, 10:47 AM
trafilas w sedno Tel ;] koncz All koncz ^^



Move to page - 1 - 2 - 3 - 4 - 5 - 6 - 7 - 8 - 9 - 10 - 11 - 12 - 13 - 14 - 15 - 16 - 17 - 18 - 19 - 20 - 21 - 22 - 23 - 24 - 25 - 26 - 27 - 28 - 29 - 30 - 31 - 32 - 33 - 34 - 35 - 36 - 37 - 38 - 39 - 40 - 41 - 42 - 43 - 44 - 45 - 46 - 47 - 48 - 49 - 50 - 51 - 52 - 53 - 54 - 55 - 56 - 57 - 58 - 59 - 60 - 61 - 62 - 63 - 64 - 65 - 66 - 67 - 68 - 69 - 70 - 71 - 72 - 73 - 74 - 75 - 76 - 77 - 78 - 79 - 80 - 81 - 82 - 83 - 84 - 85 - 86 - 87 - 88 - 89 - 90 - 91 - 92 - 93 - 94 - 95 - 96 - 97 - 98 - 99 - 100 - 101 - 102 - 103 - 104 - 105 - 106 - 107 - 108 - 109 - 110 - 111 - 112 - 113 - 114 - 115 - 116 - 117
OekakiPoteto v5.x by RanmaGuy and Marcello / PaintBBS by Shi-Cyan / NoteBBS by WonderCatStudio / OekakiBBS by Poo
English translation by: Theo Chakkapark
Load Time: 0.407156944275 secs